COL | יום י"ד אדר ה׳תשפ״ג 07.03.2023

חסידי חב"ד רקדו עם חיילים בחווארה, בתקשורת הביעו זעזוע

חסידי חב"ד משמחים בחג הפורים את עם ישראל וגם את חיילי צה"ל בכל מקום, רק שלפעמים התקשורת מחפשת 'פייק ניוז': לוחמי צה"ל תועדו כשהם רוקדים עם חסידי חב"ד שהגיעו לכפר חווארה, אבל בתקשורת דיווחו: "לוחמים תועדו רוקדים עם מתנחלים - שבוע אחרי הפרעות בחווארה" • בצה"ל הודיעו: "נתחקר את האירוע החריג"
חסידי חב

לוחמי צה”ל בחווארה תועדו אמש (שני) כשהם רוקדים עם חסידי חב”ד שהגיעו עם רכב עליו הודבקה תמונת הרבי ועם הכרזה “פורים שמח”, כדי לשמח אותם בחג הפורים.

ב’כאן חדשות’ הזדעזעו מהתיעוד – ודיווחו: “לוחמי צה”ל תועדו הערב רוקדים עם מתנחלים בחווארה – במקום לאבטחם. בצה”ל הודיעו כי יחלו בתחקור האירוע החריג”.

באתר וויינט ניסו לקשר בין אירוע הריקודים של חסידי חב"ד עם חיילי צה"ל - לזריקות אבנים של מתיישבים על פלסטינים:

"חוגגים את פורים בעיירה הפלסטינית, מעט יותר משבוע אחרי הפרעות: כמה מתנחלים הגיעו אמש (שני) לכביש הראשי שליד חווארה והחלו בחגיגות יחד עם חסידי חב"ד - כשחיילים מצטרפים אליהם בריקודים", נכתב באתר. "במהלך ההתקהלות התפתחה הפרת סדר, שבמהלכה החלו יידויי אבנים הדדיים. הפלסטינים אמרו כי חמישה נפגעו, בהם ילדה שנפצעה באורח קל, וטענו כי החיילים לא התערבו. המתנחלים, מנגד, טענו כי יידויי האבנים החלו עוד לפני כן."

בצה”ל הגיבו לטענות: “האירוע שתועד בסרטון נמשך מספר דקות. נסיבות האירוע בבירור. התנהלות הלוחמים אינה עולה בקנה אחד עם המצופה מלוחמים בפעילות מבצעית”.

חסידי חב”ד מגיעים כבר עשרות שנים בחג הפורים לשמח את חיילי צה”ל בבסיסים ומוצבים, מחלקים להם משלוחי-מנות, וגם קוראים בפניהם את המגילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.