צביקה קעניג | יום י"ג אדר ה׳תשפ״ג 06.03.2023

לכבוד פורים: לראשונה צולם קליפ פורים בקבר יוסף

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אירח את מיטב אמני הזמר היהודי ל"טיש פורים" ביקב טורא ברחלים ולראשונה בקבר יוסף. בקליפ, בשיתוף פריסמן הפקות, השתתפו הזמר החב"די אוריה שיף, לצד אהרון רזאל, יצחק מאיר, סיני תור ואחרים. יוסי דגן: "דווקא עכשיו מרימים את הרוח מהמקום הקדוש בשומרון". 
לכבוד פורים: לראשונה צולם קליפ פורים בקבר יוסף

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אירח ל"טיש פורים" את מיטב אמני הזמר היהודי, בהם  הזמר החב"די אוריה שיף, ולצידו אהרון רזאל, יצחק מאיר, מרדכי יצהר בוימל, סיני תור,, דוד בן ארזה, אביעד דרף, וברוך וצורי נוקד.

הקליפ צולם בשיתוף ''פריסמן הפקות'' ב"יקב טורא" ברחלים וגם בקבר יוסף בשכם. את הניהול המוזיקלי עשו אנשי "זמרת הארץ". על העיבודים אחראים שמואל בן שחר, יצחק אלחנן דרורי וג'ף הורביץ. מאודי אלכסלסי ביים את הקליפ.

הזמר אוריה שיף:  "שמחתי להירתם לטיש פורים ולבצע בו את הניגון החב"די "ויהי בימי אחשורוש" אותו היו מנגנים בכל השנים בהתוועדויות פורים אצל הרבי. ניגון זה הוא חלק בלתי נפרד מהווי חג הפורים של חסידי חב"ד, והיה חשוב לי כזמר חב"די להביאו לידי ביטוי בטיש פורים זה"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי "דווקא בימים לא פשוטים אלו, יש משמעות אדירה, להפיץ את השמחה מלב השומרון, אנחנו נאסוף עוצמה עוז וגבורה, נאסוף שמחה, ומכוח האמונה והשמחה עם ישראל ינצח בשומרון ומתוך כך עם ישראל ינצח בכל מדינת ישראל, זכינו לקיים את חזון הדורות וליישב את השומרון שלנו - לב הארץ הטובה, שנזכה לחיות בה בשמחה, אני מזמין את הציבור להנות ממחרוזת השירים לפורים ולשמוח איתנו ועם השומרון בשמחת החג".

המפיק יוסף פריסמן סיכם: "ממש מתרגש להיכנס לפורים עם הקליפ מיוסף הצדיק, זה היסוד של כל יהודי שממנו מקבלים את הרוח החזקה של עם ישראל. אני מתפלל שנכניס את החג בשמחה ונסלק את עמלק ואויבינו מליבנו"

צפו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.