COL | יום י"ב אדר ה׳תשפ״ג 05.03.2023

ישיבת תות"ל באלעד עברה דירה: 150 בחורים עם הצוות טסו לרבי

שיא בעולם הישיבות החבד"י: כל תלמידי הישיבה, תלמידי השלוחים וצוות הישיבה - קרוב למאה חמישים נפשות כי"ר, טסו ביחד לחצרות קדשינו לרגל שנת הקהל | שיא מיוחד נרשם עת כניסת כל התלמידים והצוות יחד לציון הק' והקראת פ"נ כללי על ידי ראש הישיבה הגאון הרב אברהם אשר בלינוב, מלווה בהחלטות טובות של כלל התלמידים
ישיבת תות

שיא בעולם הישיבות החבד"י, כל תלמידי הישיבה, תלמידי השלוחים וצוות הישיבה - קרוב למאה חמישים נפשות כי"ר, טסו ביחד לחצרות קדשינו לרגל שנת הקהל.

חוויה שלא ניתן להעלות על הכתב, ותמונות שלא יספרו את ההתרגשות העילאית שעברה על התלמידים בשבוע העמוס והמיוחד.

בטיסה בדרך הלוך, כאשר את רוב המושבים מאיישים תלמידי הישיבה, התקיים הקהל מיוחד ברמקול המטוס על ידי המשגיח הרב זאב ד. הלפרין, שלמד עם התמימים שיחה קדושה שהודפסה לרגל מעמד מיוחד זה.

תיקי נשיאה מיוחדים הודפסו עם לוגו שהופק לשם נסיעה זו - ונתרמו על ידי עיריית אלעד והעומד בראשה הרב ישראל פרוש כהשתתפות לשיא מיוחד זה בעולם הישיבות.

כמו כן חולקו לתלמידים עטים מיוחדים עם לוגו הנסיעה לכתיבת יומנים וחוויות של התלמידים, קובץ הקהל מיוחד המכיל מאמרים, שיחות ויחידויות מיוחדות סביב נסיעה לרבי וסביב הקהל, יומן מסע מיוחד ועוד הודפסו לצורך מבצע לוגיסטי יחיד במינו זה, ונוהל ביד רמה על ידי המשגיח הרב שניאור לישנר.

רגע מרטיט במיוחד עבר על התמימים כאשר אחד הנוסעים - ליטאי מובהק - ביקש את רשות הדיבור וביטא ברגשותיו הוא את התפעלותו מהתמימים, והמבט השונה על חב"ד ועל הרבי שנסיעה זו גרמה לו.

התלמידים שוכנו בווילה של שלוש קומות, ונהנו מארוחות מיוחדות מהמסעדות המובילות בשכונת המלך.

בין השאר נהנו התלמידים מביקור בספריי' של הרבי, ביקור בבית הרבי, חדרו הק' של הרבי, סיור לימודי מרתק בכל פינה וההתרחשויות  בימים ההם בזמן הזה, וכמובן סדרי לימוד ושיעורים כיתתיים בקבצי לימוד מיוחדים שהופקו לשם אירוע היסטורי זה.

שיעורים כללים והתוועדויות סוחפות עם משפיעי הישיבה ועם אורחים מיוחדים - בין השאר, הרב חיים שאול ברוק - יו"ר וועד הנחות בלה"ק, הרב יוסף יצחק כצמאן - חבר צאגו"ח, הרב אברהם יוסף הלוי הלר - מרבני השכונה, הרב יעקב קטן - מנהל רוחני בישיבה, הרב יקותיאל פלדמן - מהנהלת ישיבת תות"ל המרכזית, הרב קלמן ויינפלד רב ביכנ"ס בשכונה, הרב יצחק גולדשמיד - שליח בלונג איילנד, הרב מנשה פרמן שליח הראשי בצ'ילה.

שיא מיוחד נרשם עת כניסת כל התלמידים והצוות יחד לציון הק' והקראת פ"נ כללי על ידי ראש הישיבה הגאון הרב אברהם אשר בלינוב, מלווה בהחלטות טובות של כלל התלמידים, עין לא נשארה יבשה.

טועמיה מהשבת המיוחדת שעברה על התמימים; לקבלת שבת הגיעו התמימים כשעה לפני הזמן והתמקמו בבית חיינו ללמוד עם ילדי c-teen הרבים שגדשו את ספסלי בית חיינו, כמובן שליל שבת מיוחד כאשר ביהכנ"ס מלא עד אפס מקום עבר על כל הנוכחים.

לסעודת שבת מושקעת הוזמנו התמימים בביתו של בעל הצדקה ר' משה רובאשקין, מלווה בהתוועדות מיוחדת במינה.

לאחר הסעודה רצו התמימים ל-770, לסדר לימוד מיוחד - סדר נחת רוח הנהוג בישיבה, עם פארבייס'ן כיד המלך, ורק אז יצאו לעבר הדירה.

למחרת יום שבת קודש, יצאו התמימים לעבר בית חיינו בשעה 8 לסדר חסידות ותפילה, לאחר מכן התקיימה התוועדות סוחפת ואדירה בצד המערבי של 770 עד צאת השבת, כאשר כל הנוכחים עומדים בהשתאות ובהתפעלות מהסדר, מהניגונים ומהשתתפות התמימים.

אחרי מעריב והבדלה נסעו התמימים למלוה מלכה עם התוועדות מיוחדת בבית חב"ד פייבטאון בהנהלת השליח הרב הולצברג, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

סדרי לימוד עם שלוחים ובוגרי הישיבה, התקיימו משך כל שהות התלמידים בשכונה, כאשר הצורך לנתקם מהלימוד היה הצד הקשה יותר.

גם בלילה האחרון לפני החזרה לארה"ק, הגיעו התמימים לציון הק' ולאחר התוועדות מיוחדת וכניסה מהירה לאוהל, נסעו התמימים בשעה 5 לפנות בוקר לשדה התעופה.

חיש מהר עבר שבוע זה על התמימים, כאשר בדמעות נפרדים הם לרגע קטן מד' אמותיו של הרבי, ועם מצבר טעון, בתחושה פנימית אמיתית רצונינו לראות את מלכינו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.