צבי סופר | יום י"ב אדר ה׳תשפ״ג 05.03.2023

ורחובות כפר חב"ד צהלו ושמחו: התלמידים הגיעו מחופשים

רחובות כפר חב"ד הבוקר, בואכה לתלמוד תורה מלאו בילדים מחופשים כיד הדמיון הטובה, בעיקר לדמויות חסידיות | הצלם שניאור זלמן חביב סייר בדרכים המובילות לת"ת, ותיעד את התחפושות הססגוניות והילדים המחוייכים | את הילדים קיבלו במאור פנים המחנכים המסורים בראשות המנהל הרב זאב רויטמן ונערכה הפעלה חסידית-פורימית מושקעת באולם הת"ת | ילדי גן 'אהבת ישראל' וגן 'חסידישקייט', מחופשים לכוהנים גדולים, ערכו סיור בבית אגודת חסידי חב"ד 770, בבית הכנסת ובכולל 'בית מנחם'
ורחובות כפר חב
צילומים: שניאור זלמן חביב

יום גדוש באירועים עבר היום על גני הילדים של תלמוד תורה כפר חב"ד. כבר שבועות ארוכים עומלים צוותי הגנים על הכנה של תחפושת אחידה. תחפושת על טהרת הקודש.

למעלה מ-40 ילדי הגנים התחפשו כולם ל"כוהנים גדולים". אוטובוס מיוחד מטעם המועצה הועמד לרשות הילדים לקחתם לכינוס הקהל מיוחד בבית של הרבי 770 בכפר חבד.

הכינוס החל בכניסה לחדר של הרבי. נתינת צדקה ואמירת פרק לב בתניא ובקשה מעומק הלב שיזרז את ביאת הגואל.

לאחר מכן הושבו הילדים על מדרגות הכניסה ל-770 אמרו פסוקים, שרו את המנון השנה 'הקהל את העם' וברכו את הסובבים אותם בברכת כוהנים.

מהבית של הרבי הלכו הילדים בתהלוכה מרשימה לכיוון בית הכנסת "בית מנחם" שם הם ביקרו את כולל הוותיקים המיתולוגי בראשות הרב משה הורביץ.

את הילדים ליוו בהתרגשות רבה מנהלת אגף לחינוך הצעיר מרת מיכל נתיב ומנכל המועצה מר שאול ציבעוני שבהזדמנות זאת הביאו גם את ברכת ראש המועצה מר דוד יפרח. קשה היה להם להסתיר את ההתרגשות שאפפה אותם.

תודה מעומק הלב למלמד המסור לגיל 5 - זוכה פרס ׳מורה השנה׳ במשרד החינוך לשנת תשפב הרב אלירם כהן והעוזר המסור ר׳ מישאל אפרתי.

ותודה מיוחדת לצוות גן "חסידישקייט" - גיל 4 הגננת המסורה הגב׳ בתיה פרוס והסייעת הגב׳ יעל ינקוביץ. מעל כולם ניהל וליווה את היום המיוחד המנהל המסור הרב זאבי רויטמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.