COL | יום ט' אדר ה׳תשפ״ג 02.03.2023

ראש העיר ביתר ונציג חב"ד חתמו על הקצאת אשכול גנים חדש

במהלך ישיבת מועצת העיר ביתר, חתם נציג חב"ד בעיר ר' משה כהנא בנוכחות ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין על אישור הקצאה לאשכול גנים חדש ומרווח עבור חיידר אידיש 'אהלי מנחם' | מדובר בבשורה משמעותית לחיידר שסבל מצפיפות גדולה בכיתות | ראש העיר מאיר רובינשטיין במעמד: "שמח על הזכות הגדולה. זמן מסוגל בחודש אדר – חודש תינוקות של בית רבן"
ראש העיר ביתר ונציג חב

במהלך ישיבת מועצת העיר ביתר עילית שהתקיימה אמש (רביעי), חתם נציג חב"ד בעיר חבר המועצה ר' משה כהנא בנוכחות ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין על אישור תקציב מיוחד של משרד החינוך להקצאת לאשכול גנים חדש עבור חיידר אידיש 'אהלי מנחם' בעיר.

על הבשורה הודיע ראש העיר בהזדמנות החגיגית של ביקור השר הרב עמיחי אליהו בחיידר, במהלך השבוע.

ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין אמר במעמד החתימה: "שמח על הזכות הגדולה. זמן מסוגל בחודש אדר – חודש תינוקות של בית רבן, שבזכותם העולם קיים".

מדובר באשכול של שלוש כיתות חדשות ומרווחות, בתקציב מיוחד של משרד החינוך, שייבנו בע"ה בצמוד למבנה הת"ת הקיים, ויאפשרו להפריד את כיתות הטף משאר כיתות החיידר כצורך חינוכי ראשון במעלה, וכן לרווח מעט את מרחב הלימוד בכיתות שסבל מצפיפות רבה.

בעקבות בקשת הנהלת הת"ת, נציג חב"ד וקהילת חב"ד, על ההקצאה עמל רבות ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין. לצידו סייעו ראש מטה ראש העיר ר' יהודה דייטש, ומנהל מחלקת חינוך ר' יהודה קורנבליט.

לפני שנתיים נאלצו בהנהלת הת"ת להתקין בתוך כיתת הגן הקטנה ועל חשבון שטח הכיתה, תא שירותים ונטילת ידיים עבור הילדים הקטנים בני השנתיים וחצי והשלוש, למען רווחתם, מה שהביא בפועל לצפיפות גדולה יותר.

משרד החינך הקצה למטרת בניית אשכול הכיתות החדש כשלושה וחצי מיליון שקלים. הבנייה תחל בקרוב בע"ה.

מנהל חיידר אידיש 'אהלי מנחם' הרב מנחם מענדל כהן: "שהחיינו, ציפינו לבשורה הזאת זמן רב. גנים חדשים יתנו תנופה חדשה לשגשוג והתפתחות הת"ת בכל המובנים. מודה לראש העיר ולנציג חב"ד על הבשורה החשובה והמשמעותית".

יש לציין כי בת"ת חב"ד 'תפארת מנחם', נכנסו לפני כחודש ימים לגני ילדים חדשים ומפוארים ברחוב הרב אבא שאול בעיר, מה שפתר גם שם מצוקת מקום משמעותית.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מזל טוב
י' אדר ה׳תשפ״ג
מזל טוב ר' משה כהנא
תודה לך ולשותפים בעיריית ביתר עילית
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.