COL | יום ח' אדר ה׳תשפ״ג 01.03.2023

50 למעצמת השליחות: ערב מרומם למשפחת אנ"ש חב"ד נתניה

במלאות יובל שנים להגעת שלוחי הרבי הראשונים לעיר: מאות רבות של אנ"ש נתניה, אנשים ונשים התכנסו יחדיו ל'אירוע הקהל' מיוחד, מעמד עוצמתי והיסטורי | גלריית תמונות נרחבת מהמעמד
50 למעצמת השליחות: ערב מרומם למשפחת אנ

במלאות יובל שנים להגעת שלוחי הרבי הראשונים לעיר: מאות רבות של אנ"ש נתניה, אנשים ונשים התכנסו יחדיו ל'אירוע הקהל' מיוחד, מעמד עוצמתי והיסטורי.

באירוע הוצגו ע"ג מסכי הענק קטעי וידיאו המספרים את סיפורה של קהילת חב"ד נתניה.

קהילה גדולה ומיוחדת המונה כיום למעלה מ500 משפחות, ובה כ-20 בתי כנסיות הנוהגים ומתפללים בנוסח חב"ד, בראשות השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם וולפא שליט"א, שבימים אלה - חודש אדר - מציינים יובל שנים להגעתו לעיר בשליחות הרבי.

באירוע המיוחד, נתנו זרקור על מקימי וותיקי הקהילה שיחד עם הרב מנחם וולפא שליט"א, הביאו את מעצמת חב"ד נתניה ממדבר שממה למה שהיא כיום, רבים מהם החיים עמנו כיום לאויש"ט ולהבחל"ח, הרב נתנאל דרייפוס, ר' אבי טאוב והרב שמריה דרורי ע"ה,

בדגש מיוחד על המסר עבורנו, שכל אחד לומד מהם כיום להיות לעזר בקהילתו בהפצת המעיינות ובעזרה הדדית בקהילה

תוכנית מולטימדיה מיוחדת הוקדשה על פעילות חיי הקהילות היום, וכיצד כל אחד יכול להצטרף ולהתחבר יותר לקהילה.

נשאו דברים השלוחים הרב שניאור אשכנזי מראשון לציון, והרב שמואל רסקין מבודפשט, על חשיבות מעשה היחיד ולקיחת אחריות של כל אחד כבסיס להאחווה הקהילתית שמאחדת אותנו כקהילת אנ"ש, וכיצד ניתן להמשיך איתה הלאה.

במהלך הערב המרגש פרצו כלל המשתתפים בריקוד חסידי, המבטא את ה'הקהל' המיוחד הזה, בו ישבו יחדיו חסידים דוברי אידיש לצד אברכים דוברי צרפתית, עולים מרוסיה יחד עם דוברי איטלקית, אנגלית, ספרדית וכמובן עברית.

לאחר שחתמו כולם יחד על פ"נ כללי שנשלח לרבי.

המסר שהורגש במהלך כל הערב, שכל אחד הוא חלק מהקהילה, ושבכל פעולה אישית וקטנה של הארת פנים לחבר, ועזרה כזו או אחרת לזולת, יוצרים את תחושת הקהילתיות הכל-כך חשובה.

ובסיומו, חתם כל אחד מהמשתתפים על כרטיס 'אכפתניקים', כרטיס ובו הוא מקבל על עצמו להוסיף בחיבור לקהילה, בדאגה לזולת ובעזרה גשמית ורוחנית יחד.

הכינוס כולו היה באווירה משפחתית מיוחדת, סביב שולחנות ערוכים בכל טוב. ואותו הנעים הבעל מנגן החסידי ר' יוני שלמה בשירתו, יחד עם תזמורתו של ר' בני לאופר.

בסיום האירוע חולקה למשתתפים תשורה מיוחדת המרכזת 50 התייחסויות של הרבי לעיר נתניה.

למען הצלחת הכינוס עמלו במשך שבועות רבים, הר"ר: שניאור סגל, שלום דברוסקין, בני ברוד מצוות המשרד מוסדות חב"ד נתניה, יחד עם הרבנים נחום גולדשמיד ואריאל לויוב נציגי השלוחים בעיר.

לצידם עמדה ועדת היגוי מיוחדת, שכללה נציגים מכל קהילות אנ"ש בעיר, בראשותו ובהכוונתו של סמנכ"ל מוסדות חב"ד נתניה, השליח הרב לוי יצחק טייכטל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.