| יום ז' אדר ה׳תשפ״ג 28.02.2023

מאות מאנ"ש כבר החליטו: לא דוחים את פורים!

מבצע "מתנות לאביונים" של קופת כולל חב"ד לצדקת רמבעה"נ הושק לפני פחות משבוע ורבים מאנ"ש בארץ ובעולם כבר הזדרזו לקיים את מצוות פורים בהידור.
מאות מאנ

באופן מסורתי, מצוות מתנות לאביונים עלולה להידחק לרגעים האחרונים בשל התפיסה שהיא לא דורשת הכנה מראש: משלוחים צריך לארוז ולחלק, מקום לקריאת מגילה צריך לשריין וסעודת פורים צריך לבשל. אבל אביונים? נו, נמצא כבר ליד הבית כנסת...

בקופת כולל חב"ד שאותה הקימו רבותינו נשיאינו וזכתה להתבטאויות יוצאות דופן מהרבי, מעבירים לאורך כל השנה סיוע כלכלי למאות משפחות וכמובן שהמסורת נמשכת גם בפורים - בו ביום (בפורים עצמו, וכן בשושן פורים).

הנהלת הקופה מעבירה את מלוא התרומה למשפחות, ללא שום תקורות או עמלות, והמסירה נעשית בצנעה ובאופן מכובד. כך, מאות משפחות נוספות יגיעו שמחות ויקיימו את "ימי הפורים האלה" ככתבם וכזמנם מתוך שמחה וטוב לבב.

מאות מאנ"ש כבר דאגו, כאמור, לקיים מראש את המצווה החשובה ותרמו את הצדקה ש"עולה על כל הצדקות כולם" כפי שהתבטא הרבי בהתוועדות.

הנהלת כולל חב"ד מאפשרת גם לאלה המעוניינים לסייע לחברים או בני משפחה שנקלעו לקשיים כלכליים אולם מתביישים לקבל תמיכה ממכריהם. אלה יוכלו להעביר את פרטי המקבל וכולל חב"ד ידאגו להעביר לו את התרומה בו ביום.

את המצווה החשובה והזכות של רבותינו נשיאינו לא דוחים לרגע האחרון: נכנסים כבר היום - ביום זכאי ז' באדר לעמוד ומביאים את שמחת הפורים לעוד משפחה מאנ"ש >>

 

לתרומה: לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.