COL | יום ה' אדר ה׳תשפ״ג 26.02.2023

נתניהו התפנה מעיסוקיו ושיגר ניחומין למשפחת אליטוב

ראש הממשלה בנימין נתניהו התפנה מעיסוקיו הסוערים בניהול המדינה, ושיגר היום מכתב ניחומין מיוחד לר' יוסי אליטוב ולמשפחתו, במלאת ה'שלושים' לפטירתו של אביו הרב שמעון גד אליטוב זצ"ל | "אביך העמיד אלפי תלמידים ומעל לכל, זכה אביך למשפחה לתפארת", כותב ראש הממשלה
נתניהו התפנה מעיסוקיו ושיגר ניחומין למשפחת אליטוב
מימין: ראש הממשלה נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ) משמאל: ר' יוסי אליטוב. למעלה: הרב שמעון אליטוב זצ"ל

לכבוד יוסי אליטוב

יוסי היקר,

עקב לוחות הזמנים העמוסים שלי בניהול ענייני המדינה לא עלה בידי עד כה לכתוב לך ולהביע את צערי על פטירת אביך, הרב חיים שמעון גד אליטוב זצ"ל. אני עושה זאת כעת במלאת שלושים ללכתו של אבא מאיתכם, ואני מוסר לך ולמשפחתך את תנחומיי העמוקים", פותח ראש הממשלה את מכתב הניחומים.

"הרב אליטוב היה אדם עתיר פעלים – איש חינוך יודע ספר, מנהיג קהילות, מוותיקי חסידי חב"ד בארץ וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל. הוא צמח בירושלים הקטנה של תקופת המנדט הבריטי, קנה תורה בישיבות מובילות ובהמשך העמיד אלפי תלמידים", מוסיף ראש הממשלה.

"אביך עמד בקשר שוטף עם הרבי מליובאוויטש יצא בשליחות לתפוצות עמנו, הטביע חותם משמעותי על הקהילות בארגנטינה ובמצרים, ייסד מסגרות חינוכיות לנוער חרדי שזקוק לאמון מיוחד ותרם תרומה אישית להנגשת שירותי הדת וההלכה לתושבי המדינה.

"וכמובן, מעל לכל, הוא זכה למשפחה לתפארת. אימך, הרבנית מזל, שימשה עזר כנגדו והוריך גידלו יחד במסירות אותך, את אחיותיך נחמה ושרה, ואת אחיך שאול. נכדיהם, ניניהם ובני ניניהם ממשיכים בגאון את שרשרת הדורות.

"נתניהו חותם את המכתב: "יוסי יקירי, אני לוחץ בחום את ידך מתוך בטחון שהערכים שאביך הוריש לך יוסיפו לכוון את דרכך. שא ברכה והצלחה בעשייתך העיתונאית החשובה, כשלנגד עיניך תמיד אהבת ישראל.

 

שלך בהוקרה,

בנימין נתניהו

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.