שלמה מן | יום א' אדר ה׳תשפ״ג 22.02.2023

אירוע היסטורי, גיליון מיוחד ומבצע מנויים: כך נערך שבועון 'כפר חב"ד' לגיליון ה-2000

במרכז חגיגות ה-2000 של שבועון חב"ד העולמי והרישמי 'כפר חב"ד': אירוע 'הקהל' מושקע בתל אביב עם הבעל מנגן ר' אברהם פריד, ובמרכזו הפקת מולטימדיה מרהיבה על "הרגעים גדולים, ההשפעה חוצת היבשות והסיפורים המרגשים"
אירוע היסטורי, גיליון מיוחד ומבצע מנויים: כך נערך שבועון 'כפר חב

במערכת 'כפר חב"ד' נערכים בימים אלה במלוא המרץ לקראת אירועי חגיגת גיליון ה־2000 בשעה טובה ומוצלחת. ציון הדרך ההיסטורי יבוא לידי ביטוי בשלושה מהלכים משמעותיים שמטרת כולם אחת: הגדלת והרחבת צבא המנויים של 'כפר חב"ד'. 

לרגל גיליון ה־2000 יצא לאור גיליון היסטורי ומיוחד, ובו שלל כתבות מרתקות ומרגשות הקשורות כולם סביב חגיגת אלפיים גיליונות של רבי, חסידות וגאולה. הכתבות יביאו לידי ביטוי את התממשות ברכתו הק' והנדירה של הרבי למערכת 'כפר חב"ד' לרגל גיליון ה־500: "כפלים לתשי' - למספר אלף וכו'". 

לצד מגוון הכתבות, פרי עטם של נבחרת הכותבים, יפורסמו מודעות ברכה חגיגיות מכלל מוסדות וארגוני חב"ד בארץ ובעולם כולו. 

לקראת ציון הדרך, במערכת 'כפר חב"ד' נערכים למבצע מנויים גדול שאי"ה יגביר באופן משמעותי מאוד את משפחת המנויים. לא סוד שמנוי ל'כפר חב"ד' גורם שינוי גדול ומבורך בכל משפחה חב"דית, ועל כן, בעידודם ובתמיכתם של נדיבים ואנשי מעש, יפורסמו בימים אלה פרטי המבצע שנושא פרסים יקרי ערך. 

השלב השלישי בתוכנית רחבה זו גורם להתרגשות רבה בקרב רבים מידידי העיתון: התוועדות גדולה ומושקעת לציון הדרך של הוצאת אלפיים גיליונות, שבוע אחר שבוע, כבר למעלה מארבעים שנה ברציפות. 

ההתוועדות תתקיים באודוטוריום 'סמולרש' בתל אביב ביום חמישי, כ"ג באדר תשפ"ג, ובמרכזה: הפקת מולטימדיה ייחודית - הרגעים הגדולים, ההשפעה חוצת היבשות והסיפורים המיוחדים. 

במרכז ההתוועדות, כיאה להתכנסות חגיגית שכזו, סדר ניגונים עשיר עם הבעל מנגן הנודע ר' אברהם פריד בניהול מוסיקלי של יובל סטופל. 

הכניסה לאירוע אף היא תביא לידי ביטוי באופן מובהק את הרחבת משפחת המנויים: מנויי 'כפר חב"ד' בלבד יוכלו לקבל הנחה של 100 שקלים על כל כרטיס כניסה. כמו כן, אלה שעדיין לא מנויים ויחתמו מנוי דו שנתי יקבלו כרטיס במתנה. שלב נוסף במבצע: מנויים שיחתימו מנוי נוסף לעיתון יקבלו שני כרטיסים, אחד להם ואחד למנוי החדש. 

ניתן להזמין כרטיסים באמצעות קישור המתפרסם בימים אלה בפרסומים. מספר המקומות מוגבל, הזדרזו לשריין את מקומותיכם.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
העולמי?
ב' אדר ה׳תשפ״ג
הרבי קרא לעיתון "עיתון חסידי חב"ד ב*אה"ק*", מניין נלקח הכינוי "העולמי"?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.