צביקה קעניג | יום כ"ח שבט ה׳תשפ״ג 19.02.2023

מה ריגש את השר למורשת בביקורו בישיבה בקריית גת?

השר למורשת ישראל מטעם מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ עמיחי אליהו, נכדו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ערך ביקור בישיבת תומכי תמימים קרית גת | השר אליהו סייר לצד ראש הישיבה הרב משה הבלין בהיכל הישיבה הגדולה ונהנה לראות את מאות הבחורים שוקדים על התורה במרץ ובחיות | מה ריגש אותו במיוחד?
מה ריגש את השר למורשת בביקורו בישיבה בקריית גת?
צילום: יוסי קורנט

השר למורשת ישראל מטעם מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ עמיחי אליהו, בנו של רבה של צפת הרב שמואל אליהו, ונכדו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל ערך ביקור בישיבת תומכי תמימים קרית גת.

את פניו קיבלו ראש הישיבה ורב העיר הרב משה הבלין.  הרב מנחם מענדל גרונר, משגיח ראשי, ומנכ"ל המוסדות – הרב לוי יצחק הבלין. 

השר אליהו סייר בהיכל הישיבה הגדולה ונהנה לראות את מאות הבחורים שוקדים על התורה במרץ ובחיות רבה. הוא שוחח עם רבני הישיבה, ועיין בספר שיצא לאור ע"י הרב יוסף יצחק גאנזבורג (מרבני הישיבה), בנושא הזהות היהודית "מיהו יהודי" והוענק לו  גם העתק מהתמונה של ביקור סבו הרב מרדכי אליהו זצ"ל בישיבה שגרם התרגשות רבה.

השר נאם בפני הבחורים, בהקשר לקירוב יהודים לקב"ה ובפרט ע"י מבצע תפילין אותו יזם הרבי וכן סיפר שסבו הרב מרדכי אליהו זצ"ל, הביא פעם בקבוק 'משקה' מהרבי ואמר כי צריך להתקשר אליו, כי אנחנו חסידים של הרבי. (תוכן הדברים).

לאחר תפילת ערבית עם התלמידים הישיבה, נפגש השר במשרדי הישיבה עם הרב משה הבלין, הרב לוי יצחק הבלין, הרב מאיר ואזנה – מעסקני אנ"ש ומנכ"ל החברה לפיתוח קריית גת, והשליח הרב ישראליק גוטליב – מנהל מחלקת חב"ד בעלייה. 

במהלך הפגישה נדהם השר מהיקף הפעילות של חב"ד בעיר קרית גת ומהתפתחות הישיבה במהלך השנים ובפרט מהבנייה כעת באזור הישיבה עבור הפנימייה החדשה והתוכנית לבניית זאל חדש לעוד מאות תלמידים בעזרת ה' בקרוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.