צבי סופר | יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ג 16.02.2023

בעקבות שני החיסולים בלוד: שר האוצר הגיע לישיבת חירום

בעקבות שני חיסולים בלוד, בתוך זמן קצר: שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע הבוקר לישיבת חירום בלוד בשל אירועי הפשיעה והאלימות  • השר סמוטריץ: "נעשה הכל לסייע לעיר ולתושביה להילחם בפשיעה הפלילית" • ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו: "דורש מהממשלה את חקיקת רפורמת המשילות באופן מיידי" • קהילת חב"ד הגדולה בלוד סובלת רבות, כמו תושביה האחרים של העיר, מחוסר הבטחון, רעשי הירי התכופים בלילות ומחוסר המשילות
בעקבות שני החיסולים בלוד: שר האוצר הגיע לישיבת חירום
צילום: דוברות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נענה להזמנתו הבהולה של ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו והגיע הבוקר לביקור חירום בעיצומה של ישיבת הנהלת העיר.

זאת לאחר שאתמול בשעות הצהריים, חוסל אדם בתוך מכונית, ובתוך כמה שעות, חוסל במקום אחר אדם נוסף. הערבים תושבי לוד הודיעו הבוקר על שביתה כללית, זאת בשל תחושת חוסר הביטחון בעיר.

לאחר ששמע את דבריו וזעקותיו של ראש העיר על המצב הבלתי נסבל בלוד, אמר השר בצלאל סמוטריץ': "זה הזמן שלנו – של הממשלה, המנהיגות הארצית לתת את התמיכה למנהיגות המקומית של העיר לוד. זה נכון ביחס לתשתית חקיקתית שתאפשר להיאבק בעבירות הנשק, הסתערות על ההון הכספי השחור שמניע את כל הפשיעה הפלילית וכמובן – הרבה 'עשה טוב', לחזק את לוד. 

"למדתי הבוקר בישיבת החירום עם הנהלת העיר ובכיריה עובדיה הרבה דברים שלא הכרתי ולוקח על עצמי לעשות שיעורי בית. אנשי לוד אנחנו איתכם, תהיו חזקים. עירכם היא עיר עם פוטנציאל אדיר ולא ניתן לשום דבר לקלקל זאת ונעשה הכל כל שביכולתנו לסייע ללוד".  

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "מודה לשר האוצר להיענות המהירה לבוא ללוד לאור אירועי הפשיעה החמורים ביממה האחרונה בעיר.

"לוד עוברת תקופה קשה ואני שמח שהשר הבין את הזעקה והגיע לתמוך בנו, גם ברמת שינוי חקיקה שתאפשר יותר משילות וגם ברמת הזרמת כספים שיסייעו להביא יותר שוטרים ללוד, יותר משאבים ומלחמה בהון השחור – צעדים שהם חשובים וקריטיים להשיב את הביטחון לתושבי לוד. מקווים שהצעדים יקרו במהרה. אני דורש מהממשלה את חקיקת רפורמת המשילות מיידית, להקים ועדת משנה לביטחון לאומי ולקדם את החקיקה בלו"ז מהיר, להעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללהב 433, ליחב"ל, ולשב"כ ולהרחיק את משפחות הפשע מלוד", דורש רביבו.

קהילת חב"ד הגדולה בלוד סובלת רבות, כמו תושביה האחרים של העיר, מחוסר הבטחון, רעשי הירי התכופים בלילות ומאווירת חוסר המשילות.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.