מנחם קרביצקי | יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ג 16.02.2023

בשורה לשוק השידוכים זום הדכה פתוח על כל השאלות הקשות

איך יודעים אם אני בשל להקשיב להצעות? נפגשנו כמה פעמים ואני לא מוצא את 'משיכת הלב' המפורסמת, מה עושים? אני בדרך לפגישה ואין לי מושג על מה לדבר? איך אני יודעת מי מתאים לי ואיך אני יוצרת קשר אמיתי בכמה פגישות בודדות?
בשורה לשוק השידוכים זום הדכה פתוח על כל השאלות הקשות

שאלות רבות מלוות כל בחור ובחורה לפני ותוך כדי תהליך השידוכים. ההורים מהצד לא תמיד יודעים כמה להתערב ואיך לגשת לנושא או להגיב. כולם מחפשים תשובות ולא תמיד מוצאים אותן.

שו"ת השידוכים של מכון 'דרך הבית' יוצא לדרך!
בשבוע הבא יתקיים ערב ייחודי בהובלת צוות המומחים ויועצי השידוכים של "דרך הבית" שיענו לכם על כל השאלות שעוצרות אתכם בדרך לבית שלכם.

הערב, שמיועד לבחורים ובחורות (בקישורי זום נפרדים כמובן) ופתוח גם להורים שרוצים לסייע לבניהם ובנותיהם, יתקיים דרך "זום" ויאפשר לכם להישאר בבית ולהתקרב עוד צעד אל החופה!

"כמכון המוביל בחב"ד בליווי והענקת כלים מקצועיים בשלבי השידוכין ובשנות הנישואין, אנחנו שמחים לתת לבחורים ולבחורות בגילאי השידוכין ולהוריהם טעימה וטיפים ממגוון הקורסים שאנחנו מעניקים ב'דרך הבית'" אומר הרב שניאור אודרמן העומד בראש 'דרך הבית'

מכון 'דרך הבית' נותן מענה לכל אחד ואחת - לקראת שלב הפגישות או בדרך לפגישה הראשונה, בזוגיות, בדרך להורות, בחינוך הילדים ועוד. "השיטה שלנו מעניקה לך מעטפת 360 מעלות של כלים משמעותיים להצלחה בכל שלב בחיים: קורסים דיגיטליים מקצועיים בהם תלמד מפי טובי המומחים והמרצים ותקבל כלים פרקטיים. באמצעות עזרים ייחודיים תתרגל את ההצלחה - על ידי חוברות אישיות, משחקים בפיתוח מיוחד, ועוד" אומרים ב'דרך הבית' 

המכון מלווה מאז הקמתו על ידי רבני אנ"ש ומומחים ביניהם הרה"ח אייזיק לנדא, הרה"ח חיים שלמה דיסקין, הרב שניאור אשכנזי ועוד.

שו"ת השידוכים הגדול יתקיים ביום רביעי הקרוב, א' אדר (22.1)


להצטרפות לוובינר המיוחד לבחורים והוריהם לחצו כאן>>>
להצטרפות לוובינר המיוחד לבחורות ואימהות לחצו כאן>>>


צפו בוידאו>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.