| יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ג 16.02.2023

חכמה, בינה מלאכותית ודיגיטל עם מגע אנושי

ישנם המון ערוצי פרסום בדיגיטל. ישנם המון משרדי פרסום שפועלים במרחב הדיגיטלי אבל כמה מהם נמצאים בבעלות חב"דית? ועוד שאלה: אפשר לעשות פרסום בדיגיטל ולדלג על פלטפורמות המיינסטרים דוגמת גוגל?
חכמה, בינה מלאכותית ודיגיטל עם מגע אנושי

מי לא מכיר את חב"ד תאילנד. אבל כמה יודעים על המערך הדיגיטלי העצום שמאחורי הפעילות הענפה של חב"ד תאילנד?

'PEOPLE דיגיטל' הוא משרד פרסום חרדי שמתמחה במוצרים ולקוחות מאתגרים במיוחד. הוא גם זה שמנהל את מערך הדיגיטל של חב"ד תאילנד. היום, בעידן בו מכונות מחליפות את הקשר האישי בין נותני וצרכני שירותים, בולט 'PEOPLE דיגיטל' בנוף משרדי הפרסום כמשרד דיגיטלי איכותי ואנושי שמצליח במקום בו רבים אחרים מתקשים.

"ההנחה בעולם הפרסום הדיגיטלי היא שצריכים לפרסם בפלטפורמות המסורתיות כמו גוגל ופייסבוק כדי להביא תוצאות ומכירות. אנחנו מוכחים בקמפיין אחרי קמפיין שיש עוד הרבה מאוד ערוצי פרסום בדיגיטל שנותנים תוצאות טובות מאוד ואפילו מצוינות בעיקר בציבור החרדי", אומר מענדי נאבול, הבעלים והמייסד של 'PEOPLE דיגיטל'.

בין לקוחות המשרד מצאנו גם את ארגון בוני עולם שהופך את העולם כדי לסייע לזוגות המצפים לילדים ואת מרכז קשרים לטיפול בהתמכרויות. ניכר" שבפיפול  דיגיטל' נהנים לעבוד עם לקוחות שהבריף שלהם קשה לפיצוח. לקוחות שמציבים אתגר בפני משרד הפרסום שלהם.

אברימי קליגר, האחראי על הקריאייטיב והאסטרטגיה במשרד, אומר: "אנחנו מתחילים את יום העבודה בטלפונים ללקוחות. אם כדי לעדכן ואם כדי להתעדכן. בעידן בו יותר ויותר אנשים מדברים למכונות, אנחנו יותר ויותר מדברים עם הלקוחות. אין תחליף לקשר האנושי וזה גם מוכיח את עצמו בעקומת למידה מהירה ובתוצאות מעולות לקמפיינים החל מתרומות וגיוס כספים וכלה במכירות".

אפרופו מכירות, אחד הלקוחות הבולטים של 'PEOPLE דיגיטל' היא חנות וירטואלית ופיזית בשם קינדר טויס. "הפעילות שלנו איתם מרתקת בכל פעם מחדש משום שהיא מוכיחה שיש קשר חזר מאוד בין עולמות האון־ליין והאוף־ליין גם בציבור החרדי. בכל פעם שאנחנו יוצאים במבצע באון־ליין, אם באמצעות מיילים ואם באמצעות אושיות וואטסאפ, אנחנו עדים לתגובה מהירה באוף־ליין. אנשים באים לחנות ומבקשים את מחירי המבצע שפורסמו".

גם בדיגיטל של ארגון בוני עולם, ארגון שמסייע לזוגות המצפים לילדים ובכל המערך הדיגיטלי של חב"ד תאילנד, הבית של המטיילים במזרח. נאבול, בעצמו חב"דניק, אומר:הייתי תקופה בשליחות בתאילנד. הכרתי את הצרכים של המטיילים ושל השלוחים במקום. זה נתן לי את היכולת לתת בין היתר מענה להרשמה לשבתות וחגים בבית חב"ד ובעיקר להרשמה של ליל הסדר הגדול בעולם בו משתתפים אלפי מטיילים מכל רחבי העולם

ב'PEOPLE דיגיטל' אומרים שהחלק הקשה בפרסום הדיגיטלי הוא להביא תוצאות ומכירות בציבור החרדי מבלי להשתמש בכלים המסורתיים כמו גוגל ופייסבוק. הם לא המציאו את השיטה אבל הם שכללו אותה לרמה אחרת. ההבנה שלהם בערוצי פרסום דיגיטליים פחות מיינסטרים הפכה את משרד הפרסום הזה שהוקם לפני כמה שנים לאבן שואבת עבור לקוחות שרוצים מכירות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.