מנדי ברגר | יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ג 16.02.2023

כתב 'חדשות 12' בסבב הרצאות בבתי חב"ד לישראלים בארה"ב

ארגון חב"ד לישראלים בחו"ל יזם סבב הרצאות במרכזי חב"ד לישראלים בצפון אמריקה עם העיתונאי אלעד שמחיוף כתב חדשות 12 באירופה ומגיש הפודקאסט היומי אחד ביום
כתב 'חדשות 12' בסבב הרצאות בבתי חב
חמישה ימים, ארבע ערים, חמש הרצאות: ארגון חב"ד לישראלים בחו"ל יזם סבב הרצאות במרכזי חב"ד לישראלים בצפון אמריקה עם העיתונאי אלעד שמחיוף כתב חדשות 12 באירופה ומגיש הפודקאסט היומי אחד ביום.
 
סבב ההרצאות היה בהקשר לאירועי ט"ו בשבט בקהילות ישראליות בחו"ל וההרצאה עסקה באנטישמיות הגואה בעולם, על סחר ענק בפריטים נאציים וחפצים מהשואה הנמכרים גם כיום באמזון ואתרי מכירות נוספים, וכן על המצב הקיים בישראל. 
 
את סבב ההרצאות, החל שמחיוף באטלנטה בקהילה הישראלית של חב"ד ומשם המשיך למרכז חב"ד לדוברי עברית בטורונטו. בהמשך הסיבוב היה במרכז הישראלי בלייקווד ובמנהטן. 
 
שמחיוף אמר, כי "יוזמת חב"ד לישראלים הצליחה לגבש קהילות מקומיות מופלאות ואיתן ערכנו שיחות מעמיקות על כל מה שקורה בתקופה האחרונה בישראל, על מה שצפוי לקרות בתקופה הקרובה, על התקשורת, ובעיקר על נושא שמאוד חשוב לי וקרוב לליבי - תעשיית הסחר בפריטים נאצים וחפצים מהשואה - שמתדלקת את האנטישמיות בעולם".
 
את סבב ההרצאות ניהל הרב שמעון בינשטוק מארגון חב"ד לישראלים בחו"ל, ארגון שהוקם על ידי אגף הפעילות העולמי של חב"ד בראשות הרב מענדי קוטלרסקי הפועל עם שליחי חב"ד בכל העולם באמצעות מגוון מחלקות לילדים, נוער, קהילות ומטיילים. 
 
"אחד המסרים שאנחנו למדים מט"ו בשבט" אומר הרב משה קוטלרסקי יו"ר כינוס השלוחים העולמי וסיו"ר המל"ח, "זה מה שהרבי מלמד אותנו על הרעיון המיוחד של "כי האדם עץ השדה" וממש כמו שמכל עץ צומחים ענפים ופירות שמהם צומחים עוד ועוד עצים כך גם על כל אחד לזכור את הזולת ולא לתת למעגל הזה להפסיק, הפעילות המיוחדת שלנו בדעסק הישראלי במל"ח בשיתוף הפעולה עם השלוחים בקהילות הישראליות בחו"ל דואגת לחבר אלפי יהודים למסורת היהודית וכבר היום אנחנו רואים את הפירות מאותה פעילות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.