מנדי ברגר | יום כ"ה שבט ה׳תשפ״ג 16.02.2023

תלמידי "אור מנחם" בערד חגגו במסיבת סידור בכותל המערבי

תלמידי תלמוד תורה "אור מנחם" חב"ד ליובאוויטש בערד חגגו את מסיבת הסידור בכותל המערבי • אבות ובנים של כיתה א' יצאו לקבל את הסידור הראשון ב"חצרות קדשך" ולהתפלל "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו ותן חלקנו בתורתך"
תלמידי

תלמידי תלמוד תורה "אור מנחם" חב"ד ליובאוויטש בערד חגגו את מסיבת הסידור בכותל המערבי, ביום כ"ב שבט, יום ההסתלקות של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

 

גם השנה יצאו אבות ובנים של כיתה א' לקבל את הסידור הראשון ב"חצרות קדשך" הכותל המערבי, ולהתפלל "שיבנה בית המקדש במהרה בימינו ותן חלקנו בתורתך". האבות והבנים פצחו בריקוד חסידי מתוך שמחה ובטחון שבביאת משיח צדקנו שנזכה להיכנס לתוך "היכלך" ולהקריב קרבן שלמים וקרבן תודה.

 

שליח הרבי לערד ורב הקהילה הרב יעקב מנדלזון ומנהל התלמוד תורה הרב דודי טירנואר ליוו את הילדים ביום הקדוש לאירוע המרגש שכל כך חיכו לו.

 

התלמידים התפללו יחד עם המחנך הרב שד"ב בלשניקוב את התפילה הראשונה עם הסידור החדש בכותל המערבי, לשמוע את הילדים מתפללים ושרים בקול ובחיות היה קידוש השם עצום, עוד בדרך ראו העוברים והשבים את הילדים שפניהם מחוייכות ושמחות בדרכם לקבל את הסידור ואף הם השתתפו וברכו את הילדים שהקב"ה יקבל את כל התפילות.

 

מוסדות חינוך חב"ד בערד מונים למעלה מ500 תלמידים ותלמידות וכוללים מעון יום, גני ילדים, בית ספר בנות ותלמוד תורה על טהרת הקודש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.