מנדי ברגר | יום כ"ג שבט ה׳תשפ״ג 14.02.2023

"כמו אבא ואמא": ערב הצדעה לפעילות של חב"ד באתיופיה

ידידי בית חב”ד באתיופיה התאספו בסוף השבוע בירושלים לאירוע הצדעה לפעילות השלוחים במדינה, הרב אליהו ודבורה חביב • באירוע השתתפו אנשי עסקים הפועלים במדינות אפריקה, דיפלומטים ואישי ציבור, העומדים בקשר עם בית חב”ד

ידידי בית חב”ד באתיופיה התאספו בסוף השבוע בירושלים לאירוע הצדעה לפעילות השלוחים במדינה, הרב אליהו ודבורה חביב.

באירוע השתתפו אנשי עסקים הפועלים במדינות אפריקה, דיפלומטים ואישי ציבור, העומדים בקשר עם בית חב”ד – ביניהם השר לענייני דת מיכאל מלכיאלי וח”כ משה סלומון.

“הרב חביב הוא השגריר האמיתי של ישראל. עד שלא רואים את המסירות נפש שלו, של הרבנית ושל הילדים אי אפשר להבין”, אמר השר מלכיאלי “הוא הרב, הוא שליח אמיתי של עם ישראל, הוא דואג ליהודים בכל מקום. פעם הייתי בעיר מרוחקת שבע שעות ממנו, הוא מיד ביקש ממני להביא תפילין למישהו. הייתי בהרבה מקומות בעולם, ובכל מקום אתה מתפעל משלוחי חב”ד שפועלים במסירות נפש. אבל השליחות של הרב חביב באדיס אבבה, היא באמת משהו מעל טעם ודעת. עליהם אומר הרמב”ם שאלמלא המשוגעים היה העולם חרב”.

חבר הכנסת ורב הקהילה האתיופית בקריאת גת סא”ל במילואים משה סלומון שיבח אף הוא את פעילות בית חב”ד אותה הוא מכיר היטב. “השבוע קראנו על מתן תורה שם קיבלנו את המשימה של ‘ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש”, אמר ח”כ סלמון, “חב״ד מממשים הלכה למעשה את תפקידנו בעולם להיות עם סגולה וממלכת כהנים, והכנסת ספר תורה ובניית בית כנסת בשדה התעופה הלאומי באדיס אבבה הם עדות חיה לביצוע שליחותם”.

טלי, אחת המשתתפות באירוע, סיפרה:  “יצאנו לאדיס אבבה בשליחות חברה ישראלית. הגענו עם שני ילדים קטנים והמון חששות, אבל מהרגע שפגשנו את הרב אליהו ודבורה הכל התפוגג. הם דאגו לנו כמו אבא ואמא, הפכנו להיות כמו משפחה, הם עושים עבודת קודש מדהימה”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.