מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשפ״ג 10.02.2023

סיפורו המרגש של אב שהחליט להנציח את בנו בדרך ייחודית

"בני לא זכה ליצור חיים חדשים, ואנחנו חיפשנו דרך הנצחה שיוצרת חיים", אומר האב השכול • סיפורם המופלא של בני זוג שהחליטו לקפוץ למים, ולהשתתף ביציקת מקווה חב"ד • טעימה מהמגזין החדש של "חב"ד בטהרה"
סיפורו המרגש של אב שהחליט להנציח את בנו בדרך ייחודית
צילום: דוב בער הכטמן

זמן רב התהלך איש העסקים הירושלמי משה זלמן אוליב, העומד בראש רשת חנויות, במחשבה על דרך ייחודית שבה יוכל להנציח את בנו, אברהם זאב, שנפטר בדמי ימיו ולא הספיק לשאת אישה וללדת ילדים. "בני לא זכה ליצור חיים חדשים, ואנחנו חיפשנו דרך הנצחה שיוצרת חיים", הוא אומר.

ופתאום חברו הטוב העלה רעיון – לבנות מקווה מפואר ומהודר ביותר, שממנו יבואו חיים חדשים וטהורים. חלומם של ההורים התגשם בבניין מקווה חב"ד חב"ד, מרהיב ביופיו, ברמת גבעת זאב.

זה אחד הסיפורים המרגשים המוגשים במגזין "חב"ד בטהרה" מס' 3, היוצא לאור  מטעם מרכז מקוואות חב"ד, שע"י בי"ד רבני חב"ד באה"ק, והמופץ השבוע בכל ריכוזי חב"ד.

עוד כתבה מרגשת במגזין מספרת על זוג שציפה לילדים במשך חמש שנים, ובשנה שעברה קראו במגזין "חב"ד בטהרה" על הסגולה המיוחדת לזרעא חייא וקיימא הטמונה ביציקת מקווה. בני הזוג פנו למרכז מקוואות חב"ד, קיבלו על עצמם את ההשתתפות ביציקת מקווה, ובמהרה הוזמן הבעל להשתתף בגופו ביציקת מקווה חב"ד חדש בנס ציונה. את ההמשך אפשר לקרוא במגזין.

כתבה אחרת במגזין מתארת את המהפך שהתחולל בנושא בניית מקוואות חב"ד ברחבי הארץ. אם בעבר הוקמו מקוואות כאלה בריכוזי חב"ד בלבד, ואילו כלל המקוואות נבטו על-פי שיטות אחרות, ולא שיטת הרבי הרש"ב נ"ע, הרי כיום בכל מקווה שני שנבנה בארץ משולבת בריכת טבילה בשיטת חב"ד.

המגזין מגיש גם כן טעימה מהעשייה הגדולה של המרכז לאורך השנה. אי אפשר שלא להתפעל מהמרץ והמקצועיות של הרב חיים-אליהו גלוכובסקי, מומחה המקוואות של המרכז, וצוות המפקחים הפועלים תחתיו, העושים את עבודת השטח במקוואות ברחבי הארץ, ועומדים לימין השלוחים בכל עניין הקשור לבניית מקוואות וכשרותם.

במגזין גם מובאים נתונים מרשימים על התנופה העצומה שחלה בשנה האחרונה בבניית מקוואות חב"ד ביישובי הארץ, בעקבות קמפיין השותפות המוצלח בשנה שעברה.

המגזין יוצא לאור לקראת שבוע השותפות עם מרכז מקוואות חב"ד, שייערך בימים כ"א שבט – ר"ח אדר, בתקווה לגייס משאבים שיאפשרו להמשיך את התנופה בבניין מקוואות חב"ד ושיפוץ מקוואות קיימים, ובהרמת קרן הטהרה ברחבי ארצנו הקדושה.

לאתר השותפות >> לחצו כאן

לקריאת והורדת המגזין >> לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.