מנדי ברגר | יום ט"ז שבט ה׳תשפ״ג 07.02.2023

באר שבע: התרחבות משמעותית בצוות ישיבת תומכי תמימים

כחלק מההכנה לשנת הלימודים ה'תשפ"ד בישיבת תומכי תמימים בבאר שבע – עם קליטתם של תלמידים נוספים והתרחבות הישיבה, הצטרפו לצוות הישיבה הרב יוסף יצחק כץ והרב פנחס סטזגובסקי
באר שבע: התרחבות משמעותית בצוות ישיבת תומכי תמימים
באדיבות המצלם

כחלק מההכנה לשנת הלימודים ה'תשפ"ד בישיבת תומכי תמימים בבאר שבע – עם קליטתם של תלמידים נוספים והתרחבות הישיבה, הצטרפו לצוות הישיבה הרב יוסף יצחק כץ והרב פנחס סטזגובסקי.

הרב כץ ידוע ומוכר בעולם הישיבות החב"די כמי שמקנה דרך מיוחדת בלימוד התורה תוך הקניית דרך הלימוד ובחיות מיוחדת, ורבים רבים הם תלמידיו המעידים כי הרב כץ הקנה להם טעם מיוחד בלימוד הנגלה.

נוסף על כך התוועדויותיו הפכו לשם דבר בכל קהילות אנ"ש ובישיבות תומכי תמימים בעומק ובחן החסידי הנסוך בהם, תוך בקיאות רבה בתולדות ימי החסידים ובמנהגיהם, ובכך יזכו תלמידי הישיבה להתוועדויות מיוחדות עם הרב שיחי'.

הרב סטזגובסקי, המוכר לרבים בגישתו החינוכית המקצועית והמיוחדת, ובמאור הפנים המוענק לכל תלמיד ותלמיד תוך יחס אישי ומיוחד, ישמש כמשפיע וכמשיב בגירסא והלכה, תלמידים שלמדו אצל הרב שיחי' מספרים על המהפך הפנימי שהתחולל בחייהם הרוחניים לאחר שיחות אישיות והתוועדויות עם הרב.

נוסף לכך כאיש מקצוע כעו"ס קליני יודע הרב שיחי לרדת לנבכי נפשם של התלמידים בגיל ההתבגרות תוך שימת דגש על גישה מקצועית ועניינית המדגישה אצת טובתו של התלמיד. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.