מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ה 30.09.2005

ימים נוראים בימי האור

אלפי פתקונים צבעוניים שפוזרו בין האורחים הרבים במשך היום הודיעו על יריית הפתיחה של תוכניות 'ועד תלמידי התמימים העולמי' לחודש השביעי – התוועדות "ברוכים הבאים" מיוחדת שתתקיים בהיכל המפואר של "כולל אברכים שע"י המזכירות". הפעם המתוועד הוא הרב מיכאל זליגסון בנו של ה"רופא" הנוסטלגי המשמש כמשפיע בישיבת "אהלי תורה" בשכונה. הרב זליגסון נודע בזכרונו המיוחד, ולא פחות מכך ב"חוש" להכניס את השומעים אל תוך הדברים עד שירגישו כאילו הם נוכחים בשעת מעשה. בשעה היעודה כבר נוכחים במקום עשרות רבות של צעירים, המוכנים לקלוט כל שביב מידע על שהתרחש כאן – בד' אמות אלו – בימי האור. הרב זליגסון המודע לצימאון לא מבזבז זמן ופותח מיד בספור הדברים: "נתחיל בח"י אלול, ביום זה – בעיקר בשנות הלמ"דים – נהג הרבי לקיים התוועדות, היו שהבחינו שהרבי מעולם לא התוועד שלש שנים רצופות בתאריך זה, אולי כדי שלא ליצור 'חזקה'". תמונות ב'כתבה מלאה'
ימים נוראים בימי האור
ר' מיכאל סופר כמונה מעות שנה אחר שנה אירוע אחר אירוע, ומח"י אלול עובר הוא לימי הסליחות ומשם לערב ראש השנה, ראש השנה, תקיעות, התוועדות ראש השנה, צום גדליה, ו' תשרי, ערב היום הקדוש, ברכת התמימים, מפטיר יונה, מארש ומוצאי יום הכיפורים.

התמימים, שבשלב זה כבר ממלאים את כל האולם, מאזינים בדריכות ומשתדלים שלא לפספס הגה נדרכים כאשר מפרט הרב זליגסון את מאורעות ו' תשרי תשכ"ה להם היה עד בשל תפקיד אביו כרופא בית הרב.

"אינה דומה שמיעה לראיה" ומיד לאחר שסיים הרב זליגסון מרכיבים שניים מאנשי ה'ועד' על הקיר מסך גדול עליו מוקרן הסרט "תשרי עם הרבי – ימים נוראים". הסרט מהוה כמין השלמה לדבריו של הרב זליגסון, לרבים שכעת שמעו לראשונה על מה שאכן אירע "מסביב לסרט" נראה כעת הסרט באור חדש לגמרי.

"רק כעת" אומר אברמי ו. מישיבת לוד הנמצא ב770 בעם הראשונה "אני מבין לאן הגעתי ולשם מה הגעתי, תקוותי שנזכה לכל הגילויים הנפלאים האלו כבר השנה בהתגלות הרבי למטה מעשרה טפחים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.