מנדי ברגר | יום י"א שבט ה׳תשפ״ג 02.02.2023

מעמד סיום למבצע הכנה ליו"ד שבט בישיבת חב"ד ביתר עלית

בישיבת חב"ד בביתר עלית נערך מבצע לבחורי הישיבה שערך כשלשה שבועות ונחלק לשני חלקים: "תמידים כסדרם", "ומוספים כהלכתם" • ראש הישיבה הרב מרדכי מישולבין דיבר במעלת השקידה והבקיאות בלימוד הנגלה והקאך בתורתו של הרבי, וחתם את דבריו בכך שהתמים שזוכה בכרטיס טיסה לרבי הינו הנציג של כלל תלמידי הישיבה
מעמד סיום למבצע הכנה ליו
צילום: מאיר רון

בישיבת חב"ד בביתר עלית נערך מבצע לבחורי הישיבה שערך כשלשה שבועות ונחלק לשני חלקים: "תמידים כסדרם", "ומוספים כהלכתם".

"תמידים כסדרם" - בכל שבוע קיבלו התמימים פנקס משימות אישי שעל כל משימה צברו נקודות. המשימות שנבחרו בקפדנות ע"י הנהלת הישיבה והשלוחים, ממלאים את יומו של תמים בתומכי תמימים, השתתפות בסדרי השכם ולקו"ש והקפדה על שמירת הסדרים, הנהגה חסידית ויראת שמים, לימוד חת"ת ורמב"ם והקפדה בלימוד בחיות בסדרי הישיבה.

"ומוספים כהלכתם" - בנוסף להכנה באופן כללי של כלל תלמידי הישיבה בפנקס המשימות, כל בחור בחר באופן של זהיר טפי סדר אחד שבו הוא לומד כל הסדר בחיות ובקול ועוד משימה בזמן הפרטי שבה הוא מקפיד כל יום לפחות עד י' שבט.

בהשראת המבצע שיננו התלמידים בעל פה שיחות ומאמרים והוסיפו שעות לימוד בזמנם החופשי. בסוף כל שבוע התקיימו הגרלות על פרסים מיוחדים. 

השבוע התקיים מעמד סיום מיוחד בהשתתפות הנהלת הישיבה, שבה הוגרלו פרסים יקרי ערך.

במעמד הסיום נשא דברים ראש הישיבה הרב מרדכי מישולבין שדיבר במעלת השקידה והבקיאות בלימוד הנגלה והקאך בתורתו של הרבי, וחתם את דבריו בכך שהתמים שזוכה בכרטיס טיסה לרבי הינו הנציג של כלל תלמידי הישיבה שהשתתפו במבצע וכל הבחורים שותפים איתו בנסיעה זו על כל המשתמע מכך.

הזוכים בהגרלות: כרטיס טיסה לרבי לי' שבט זכה התמים נחום מלכין שכבר למחרת המריא לחצרות קודשנו. בדולר של הרבי שהתקבל מידו הק' בשנת תש"נ זכה התמים יוסף יצחק קוקבסט ליקוטי שיחות ל"ט כרכים זכה התמים יהושע פריימן, בסט מאמרים מלוקט 4 כרכים זכה התמים זלמן זיילבד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.