מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ה 30.09.2005

ההר והחומה רקדו

כאלף איש השתתפו אתמול בחגיגת הכנסת ספר תורה וחנוכת בית חב"ד בשכונת הר חומה בירושלים. התהלוכה יצאה ברוב עם ובליווי תזמורת עם שני ספרי התורה מבית אחד התורמים בראשות רבנים ואישי ציבור שאליהם הצטרפו רבים מתושבי השכונה ובראשם ילדי מוסדות חב"ד. המשטרה נאלצה לסגור את הכבישים מהריקודים הסוערים שגלשו לכל מסלולי התנועה. ההקפות נערכו אף הם על הכביש הראשי כאשר המשטרה חסמה את צירי התנועה מסביב ואיפשרה לקיום ההקפות, בהקפות התכבדו הרבנים וחשובי השכונה כאשר על המלאכה מנצח המנחה הרב בועז סגל שהנחה את הטקס בחיות ובטוב טעם כאשר השליח ורב קהילת חב"ד הרב מנחם ברנד מכבד את הנכבדים לשאת את ספרי התורה .
ההר והחומה רקדו
הרב מנחם ברנד נושא את ספר התורה
לאחר ההקפות נגשו החוגגים לסעודת המצווה במבנה החדש של בית חב"ד. את האירוע כיבדו ח"כ הרב מאיר פרוש שהביע את התלהבותו מהמבנה וסיפר לנוחכים את הקשרים החמים שיש לו עם השליח הרב ברנד וכן סיפר על השתלשלות האירועים להשגת המבנה שנטל בהם חלק. עוד נטלו חלק חברי מועצת העיר ובראשם הרב יעקב שנור שהתכבד בכתיבת אותיות והקפה עם הספרים החדשים והעסקן החב"די הרב חיים מנדלזןן.

עוד נטלו חלק הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצא"ח שנשא דברים בפני הנוכחים והרחיב את דבריו על מהות פעילות בית חב"ד לתושבי השכונה , כמו"כ נשא דברים אבי השליח הרב מאיר ברנד בדבריו שיבח את בנו על כל הפעילות והביע את תקוותו שפעילות זאת היא רק ההתחלה.

גם רבני השכונה נשאו דברים והפצירו ברב מנחם ברנד שיפעיל את קשריו כדי לדאוג גם לקהילותיהם למבנים עבור בתי כנסת וציינו שזה בעצם המבנה הראשון שנבנה ביוזמת קהילה בשכונה כאשר שאר הקהילות מתפללים במקומות מאולתרים .

בסיום דיבר הרב ברנד והודה לכל הנוכחים על השתתפותם וכל סיועם לאירוע ולכל הפעילות הרבה של בית חב"ד וציין שכל כח ההצלחה הינו אך ורק מכח המשלח וזה בעצם סוד ההצלחה של בית חב"ד .

התושבים הרבים שהגיעו וכן אלה שלא הגיעו וטרחו להתקשר בירכו את הרב ברנד והביעו את תקוותם שבית חב"ד ימשיך ויפרח לתועלת השכונה.



לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישר כח!!!
כ"ו אלול ה׳תשס״ה
אנו מתושבי הר חומה מברכים את הרב מנחם ברנד ורעיתו איידי שיחיו
על הפעילות הקדושה , תצליחו במעשי ידיכם .
כל טוב שנה טובה ומתוקה .
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.