מנחם קרביצקי | יום י' שבט ה׳תשפ״ג 01.02.2023

סרטון נוקב - הכירו את משפחת סומך החב"דית

אצלינו תמיד סומכים על הילדים: בבית, בגינה, ברכב - אין סורגים, אין כללים ובלי חגורות, אזהרות וחששות. בשביל מה? זה סתם מגביל ומיותר עד ש... את זה תגלו בעצמכם צפיה מהנה ובטוחה!
סרטון נוקב - הכירו את משפחת סומך החב

'סינון חב"ד' הוקם ביוזמת בית-דין רבני חב"ד בארץ-הקודש ויצא לדרך באלול תשע"ה, לאחר שנתיים של עבודות פיתוח ודיוק.

"המשפחה שלנו היא הדבר היקר לנו מכל ואנחנו נשקיע בהם את הלב, הכסף והזמן שלנו - כמו שאנחנו דואגים לתינוק שלנו שתהיה לו סביבה הכי בטוחה, כמו שנדאג לבן שלנו לתפילין הכי מהודרות לבר מצווה, כמו שנדאג לביטוחים הכי מקיפים וטובים לרכב שלנו - כך נדאג לבית שלנו ולמשפחה שלנו לסינון הכי מהודר ומקיף שיש, שנוכל לדעת שהגלישה ברשת היא הכי בטוחה" מדגישים ב'סינון חב"ד' ומוסיפים "במיוחד כיום, כשהאינטרנט נפוץ כמעט בכל בית והפך לדבר שבשגרה, אנו רוצים לראות את ילדינו גדלים מוגנים ובטוחים, כשהם צועדים בדרך הנכונה ומאירים את העולם. אנו מבטיחים לכם את חבילת הסינון המושלמת לבית החסידי עם שירות לקוחות מהיר ואיכותי, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים"

השירות ב'סינון חב"ד' מותאם לסמארטפונים, מחשבים וטאבלטים והוא מציע לכל אחד כמה מסלולי סינון לבחירה לפי הצרכים השונים שלכם, כדי שבכל מצב תהיו בטוחים - חבילת סינון בסיסית, מסלול מצומצם, מסלול מורחב, מסלול למוסדות לימוד, מסלול מותאם אישית ועוד!

בשונה מספקי סינון רבים, 'סינון חב"ד' חרט על דגלו לתת מענה אנושי, מקצועי ומהיר לכל לקוח. "לצורך כך אנחנו מפעילים מוקד שירות לקוחות מקצועי שניתן לפנות אליו בשיחת טלפון, בהודעת וואטסאפ ובמוקד פניות במייל" אומרים ב'סינון חב"ד' ומדגישים כי "תהליך ההתקנה קל, מהיר ונוח. יתרה מכך, כל מכשיר שיסונן על ידינו יבוטח באופן מלא בכל מקרה של פגם"

בימים אלו 'סינון חב"ד' משיק את האתר החדש שלו, בו תוכלו למצא את המסלולים השונים, את העלויות ודרכי יצרת קשר עם צוות הסינון לכל שאלה, וכל זה באתר עם ממשק חדשני, צבעוני ונח.

עם השקת האתר החדש פרסם 'סינון חב"ד' סרטון מיוחד על משפחת סומך שאצלם תמיד סומכים על כולם – בבית אין צורך בסורגים, בגינה לא נזהרים מאנשים זרים וברכב לא חוגרים – כי אצלם תמיד סומכים על כולם. עד ש...

צפו בסרטון ודאגו לא להיות משפחת סומך! למשפחה שלכם מגיע להיות בטוחים! מגיע להם את הסינון הכי מהודר שיש!

חבילות סינון מותאמות לבית, למשרד ולמוסד

שירות לקוחות מהיר במגוון פלטפורמות

>>> היכנסו לאתר החדש <<<

הוידאו לצפיה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.