מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשפ״ג 30.01.2023

מדהים: רבבות החלטות טובות הודבקו על הקיר בלב כפר חב"ד

תיעוד מרהיב: רבבות תלמידי תלמידי מוסדות רשת החינוך של חב"ד 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' מכל רחבי הארץ שנוהרים בימים אלה לכפר חב"ד לשרשרת אירועים מיוחדים לרגל 'היום הבהיר' יו"ד שבט, הדביקו החלטה אישית על 'קיר ההחלטות הטובות' שהוצב בסמוך להעתק 770
מדהים: רבבות החלטות טובות הודבקו על הקיר בלב כפר חב
צילומים: עקיבא שטיינברגר

בימים אלה נוהרים רבבות תלמידי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ לכפר חב"ד, שם נערכים שרשרת אירועים מיוחדים לרגל יום הבהיר יו"ד שבט.

האירועים נערכים מידי יום, במשך שבוע וחצי, על ידי רשת 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', ובכל יום מבקרים בהם תלמידות ותלמידות, בימים נפרדים, מאיזורים שונים ברחבי הארץ.

התלמידים מבקרים בבניין 770, העתק בית המדרש של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, שם נושאים תפילה, נותנים צדקה, כותבים מכתב אישי שנשלח לציונו הק' של הרבי, שומעים דברי תורה וחסידות וכותבים מכתב אישי של קבלת החלטה טובה. 

את המכתב, מדביקים הילדים בקיר ענק, 'קיר החלטות טובות', שהוצב בסמוך לבית 770 בליבו של הכפר. הצצה לרבבות המכתבים, מרגשת: "מקבל על עצמי לתת יותר צדקה", "אתחזק בתפילה בכוונה", "אתנהג יפה יותר לאחים שלי", "אקפיד על כיבוד הורים", "אוסיף במצוות אהבת ישראל", ועוד החלטות רבות שמקיפות את מעגל החיים.

מרכז הביקור בכפר חב"ד, הוא השתתפות באירוע ענק באוהל ענק ומפואר שהוקם למרגלות בית 770, שם נהנים התלמידים מתכנית חסידית, עשירה, חינוכית ומגוונת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.