מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשפ״ג 30.01.2023

הצלחה לסדנת הבריאות של הרב עמי פייקובסקי • גלריית תמונות

עשרות משתתפים ומשתתפות הגיעו לסדנת הבריאות שערך הרב עמי פייקובסקי במלון כינר שעל שפת ים הכנרת, לסדנא שנמשכה 5 ימים הגיעו מיטב המרצים וביניהם הרב יובל אשרוב,  דבורה בראל מחלוצות הטבעונות בישראל ואשת התקשורת הבכירה סיוון רהב מאיר
הצלחה לסדנת הבריאות של הרב עמי פייקובסקי • גלריית תמונות
תמונות: באדיבות המצלם

עשרות משתתפים ומשתתפות הגיעו בשבוע שעבר לסדנת בריאות וטבעונות שערך הרב עמי פייקובסקי במלון כינר שעל שפת הכנרת, במהלך הסדנה נהנו המשתתפים מהרצאות של מיטב המרצים בתחום התזונה, הטבעונות, וגם העסקים והתקשורת. 

הרב פייקובסקי מספר: "עבדנו אני ואשתי על הסדנאות הללו שבועות ארוכים קודם לכן כדי שהכל יהיה מדוייק ומעניין, לשמחתי הפידבקים שקיבלתי מהלקוחות היו מצויינים ואנחנו בעזרת השם נמשיך לקיים סדנאות כאלו גם בעתיד הקרוב, לפחות כל שלושה חודשים בעזרת השם" 

לסדנא המיוחדת שנערכה כאמור 4 לילות וחמישה ימים הגיע הרב יובל אשרוב, שהרצה על הצטברות רעלים בגוף שהוציאה את כולם נדהמים, אשת התקשורת סיוון רהב מאיר שוחחה על חיי השליחות שלה מעבר לים, ועל העבודה שלה בתחום התקשורת. 

לאירוע הגיע גם שחקנה של נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר דורון שפר, בעל תשובה שסיפר על חייו כאיש דתי, על העבר שלו כשחקן כדורסל ברמות הגבוהות ביותר ועל הלימודים בישיבה שהגיעו לאחר מכן. 

האורחים נהנו מבית מלון מפואר ומתזונה מיוחדת ובריאה שיזמה והכינה דבורה בראל מחלוצות הטבעונות בישראל. 

כעת אומר הרב עמי פייקובסקי כי האירוע לא היה חד פעמי אלא משהו מסורת שתמשיך איתו הלאה. "אנחנו רוצים לעשות טוב לאנשים, ראינו שבמחיר יחסית שווה לכל נפש אפשר להינות מצד אחד וללמוד על הגוף שלנו מצד שני, אנחנו נמשיך לקיים את הסדנאות הללו גם בעתיד בעזרת השם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.