יום ז' שבט ה׳תשפ״ג 29.01.2023

כזה עוד לא היה: תלמידי הכיתות הגבוהות התאחדו במפגן מרגש

שרשרת אירועים בלתי פוסקת: בסוף השבוע נערך באולם החדש והמפואר של ה'רשת' שנבנה למרגלות 770 בכפר חב"ד מפגן של אחדות בהשתתפות תלמידי הכיתות הגבוהות של החיידרים ותלמודי התורה החב"דיים בכל הארץ
כזה עוד לא היה: תלמידי הכיתות הגבוהות התאחדו במפגן מרגש
צילום: עקיבא שיינברגר

אחרי ימים גדושים באולם האירועים החדש של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' שנבנה למרגלות בית 770 בכפר חב"ד, ובהם עברו רבבות תלמידים מכל רחבי הארץ, התכנסו תלמידי הכיתות הגבוהות במפגן עוצמתי ומרגש. 

החל מיום ראשון שעבר, פתח ה'רשת' בשרשרת אירועים באולם אירוע מיוחד שהקים בליבו של כפר חב"ד, וזאת לרגל יום הבהיר יו"ד שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ (שעל שמו נקראת ה'רשת') ויום קבלת הנשיאות של הרבי נשיא דורנו. 

במהלך כל ימי השבוע, וגם בימים אלה, נוהרים לאולם החדש והמפואר רבבות תלמידים מתלמודי התורה וכן תלמידות מבתי הספר היסודיים, בימים נפרדים. 

בסוף השבוע שעבר, היה זה תורם של תלמידי הכיתות הגבוהות, מכל רחבי הארץ, שלראשונה, התכנסו יחד למפגן עוצמתי ומפגן. 

היה זה מעמד חסידי ומיוחד במינו. הוא נפתח במאהל האירועים שעל יד בית הכנסת 'בית מנחם', שם כתבו התלמידים פ"נ לרבי, וקיבלו הסבר מקיף על יו"ד שבט. משם, צעדו רגלית לעבר 770, והתארחו בהעתק חדרו הק' של הרבי. התלמידים נתנו צדקה, נשאו תפילה ושמעו מילות הסבר על חדרו של הרבי, ההעתק המיוחד בכפר של 770 שזכה ליחס נדיר ומיוחד מהרבי, וכן על מנהגי יו"ד שבט. 

בשלב זה, עברו התלמידים לאולם החדש, שם נהנו מתכנייה עשירה, פרי השקעה של הצוות החינוכי של ה'רשת'. הייתה שם הצגה בעלת מסרים חסידיים, שירה וזמרה והמון שמחה עם הבעל מנגן ר' שמחה פרידמן, דברי תורה וחסידות ועניינים שכל מהותם סביב שנת 'הקהל'. 

התלמידים, ההורים וכן כלל הצוותים החינוכיים הודו רבות להנהלת ה'רשת' על היוזמה, החשיבה וההשקעה הגדולה סביב מעמד 'הקהל' החינוכי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.