COL | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ג 22.01.2023

נחנך האוהל הענק של ה'רשת': אלפי תלמידים נוהרים מכל הארץ

יום גדוש ועמוס נחתם באוהל הענק והחדש של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בכפר חב"ד, לשם נהרו משעות הבוקר אלפי תלמידים לפעילות חסידית מושקעת לרגל יו"ד שבט | במהלך השבועיים הקרובים יפקדו את האולם היוקרתי שנבנה למרגלות 770 למעלה מ-20,000 תלמידים בשרשרת אירועים בלתי פוסקת | לסיפור המלא וגלריית ענק
נחנך האוהל הענק של ה'רשת': אלפי תלמידים נוהרים מכל הארץ
הפקה: פלס-פליישמן הפקות. הפקת תוכן: רחלי רוזן. צילום: עקיבא שיינברגר

שיא של כל הזמנים ב'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש': משעות הבוקר (ראשון) נהרו אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ לכפר חב"ד, לאולם האירועים המיוחד שהוקם במיוחד על ידי ה'רשת' לרגל היום הבהיר יו"ד שבט - יום הילולת כ"ק אדמו"ר הריי"צ ויום קבלת הנשיאות של הרבי.

התלמידים, מבתי הספר היסודיים - שהגיעו בקבוצות-קבוצות מסודרות, לפי תכנית מדוייקת, התקבלו בתחילת באוהל האירועים הסמוך לבית הכנסת 'בית מנחם', שם המתין להם צוות של ה'רשת'. התלמידים ישבו לכתוב פ"נ לרבי, כשהם מקבלים הסבר מיוחד על עצם כתיבת הפ"נ ועל היום הבהיר המיוחד יו"ד שבט וכן על דאגתו של נשיא הדור אליהם, צאן קדושים, תינוקות של בית רבן. 

משם, צעדו התלמידים, בסדר מופתי, היישר לבית 'אגודת חסידי חב"ד' 770, הסמוך. התלמידים נכנסו להעתק חדרו הק' של הרבי וקיבלו הסבר מיוחד ממנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטר. 

בשלב זה, הוזמנו התלמידים לאולם האירועים הענק שהוקם במיוחד עבורם למרגלות 770, ושם המתינה להם תכנית מושקעת, חסידית ומרתקת, עם מיטב הטכנולוגיה העכשווית, להמחשת המסרים החסידיים. 

הצגה חינוכית מאלפת, ניגונים מרגשים, קטעי וידאו של הרבי, דברי תורה וחסידות - היו חלק ממה שהמתין לקבוצות התלמידים, הזוכים ללמוד במוסדות ה'רשת'. 

במהלך השבועיים הקרובים, עד לאחר יום שבט, ימשיכו להגיע בכל יום קבוצות חדשות של תלמידים, בתכנון מוקפד ומסודר של ה'רשת', ויזכו אף הם להשתתף בתכנית שנבנתה בעמל רב ועל טהרת הקודש - על פי המסרים וההדרכות של הרבי באגרות הקודש השונות להנהלת ה'רשת'. 

קיום שרשרת האירועים דווקא בכפר חב"ד, נערכת על פי הנחיותיו של הרבי נשיא דורנו ל'רשת'. השנה, בהנהלת 'רשת', לקחו את ההוראות הנ"ל כמה צעדים קדימה, בהשקעה חסרת תקדים, שעוד רבות ידובר בה. 

כלל צוותי החינוך, ההורים והתלמידים, משגרים בימים אלה תגובות נלהבות ל'רשת', על החשיבה, ההשקעה והאכפתיות האינסופית, שבאה לידי ביטוי בשרשרת האירועים, לצד התכניות המגוונות של כלל אגפי 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בארץ הקודש.

 הפקה: פלס-פליישמן הפקות. הפקת תוכן: רחלי רוזן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.