COL | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ג 22.01.2023

כל הכפר 'רשת': מחזור ראשון בן כאלף ילדים באוהל הענק

כאלף ילדים גדשו הבוקר בפעם הראשונה את אוהל הענק ברחבת בית אגודת חסידי חב"ד בכפר חב"ד, ביום הראשון לשרשרת האירועים של 'רשת אוהלי יוסף יצחק', לקראת היום הקדוש י' שבט • במהלך השבועיים הקרובים צפויים לפקוד את אהל ה'רשת' למעלה מ-20,000 תלמידים ותלמידות מכל נקודה בארץ, בשרשרת אירועים יומיים
כל הכפר 'רשת': מחזור ראשון בן כאלף ילדים באוהל הענק
צילומים: שניאור שיף, COL. הפקה: 'פליישמן פלס' ורחלי רוזן

שלט ענק בכניסה לכפר, דגלים חגיגיים בטיילת ומפה מרגשת על האהל הענק: כך נראה כפר חב"ד, רגע לפני הגעת רבבות תלמידי בתי הספר היסודיים של ה'רשת' מכל רחבי הארץ.

שעות לפני תחילת שרשרת האירועים של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' - ובכפר חב"ד תכונה בכל פינה. לצד האהל הענק שנבנה למרגלות בית 770 בלב הכפר, נתלו דגלים עם לוגו ה'רשת' לכל אורך הטיילת הירוקה, שם יצעדו רבבות תלמידי בתי הספר היסודיים מכל רחבי הארץ, בדרכם אל האהל המפואר.

בנוסף, שלט גדול הוצב בכניסה לכפר, המקדם בברכה את תלמידים ותלמידות ה'רשת', עם תמונותיהם של בעל ההילולא כ"ק אדמו"ר הריי"צ והרבי נשיא דורנו.

על קידמת האהל הגדול נתלה שלט גדול עם המילים "ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה" ועליו מפת ארץ ישראל ואינספור הנקודות בהם הוקמו מוסדות ה'רשת'.

במהלך השבועיים הקרובים צפויים לפקוד את אהל ה'רשת' למעלה מ-20,000 תלמידים ותלמידות מכל נקודה בארץ, בשרשרת אירועים יומיים, כשבמקביל תתקיים תכנית נפרדת לאלפי תלמידי ותלמידות מוסדות 'שלהבות חב"ד'.

שרשרת אירועי ה'רשת' שתערך השנה, הם הגדולים ביותר בכל הזמנים בתולדות ה'רשת' ומגשימים את הוראתו של הרבי בנוגע לחיבור של תלמידי מוסדות חב"ד ליום הבהיר יו"ד שבט.

 הפקה: 'פליישמן פלס' ורחלי רוזן.

צפו בקטע וידאו קצר, מהמופע האור-קולי, הבוקר:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.