COL | יום כ"ו טבת ה׳תשפ״ג 19.01.2023

מצטרפים לרכבת: לומדים 'רב יומי' • הלוח החדש להורדה

בימים אלו מופץ לוח 'רב יומי' לשנה חמישית - מחזור שני, המתחיל בהלכות הגעלת כלים מהלכות פסח עד סוף הלכות יו"ט. כנסו להורדת הלוח החדש
מצטרפים לרכבת: לומדים 'רב יומי' • הלוח החדש להורדה

בימים אלו מופץ לוח 'רב יומי' לשנה חמישית - מחזור שני, המתחיל בהלכות הגעלת כלים מהלכות פסח עד סוף הלכות יו"ט. כנסו להורדת הלוח החדש.

'רב יומי' נוסד לרגל שנת המאתיים להסתלקות רבנו הזקן, ביוזמת גדולי תורה ואדמו"רים מקרב צאצאי רבנו הזקן כאשר רבני חב"ד באה"ק וגדולי תורה מכל החוגים יוצאים בקריאה נלהבת להצטרף ל'רב יומי', במסגרתו, בהשקעה מועטה של 5-10 דק' ביום מקיפים את שולחנו של רבנו במשך שש שנים.

להורדת הלוח > לחצו כאן

'רב יומי' נלמד בכל העולם כולו ומקיף את כל הסקטורים וכל שכבות הגיל.

בין לומדי 'רב יומי' נמנים אנשי עמל העובדים לפרנסתם, לצד רבנים רמי"ם, ראשי ישיבות ותלמידי חכמים מופלגים הרואים גם הם, תועלת במסגרת ב'רב יומי', אברכים ובע"ב לצד תמימים וילדים.

כמה מהרמי"ם החשובים מעודדים באופן אישי את תלמידיהם ללימוד 'רב יומי'. תמים צעיר המקדיש מידי יום כ-5-10 דק' ללימוד 'רב יומי', רוכש במשך שש שנות ישיבה קטנה וישיבה גדולה את כל חלקי השולחן ערוך כולל הלכות עירובין וכל הלכות פסח הלכות יו"ט וכו' הלכות שבמסגרת הישיבתית לא מגיעים אליהם כלל.

'רב יומי' ממלא חלל וצורך נדרש למסגרת ישימה ומסודרת ללימוד ההלכה. ייחודיותו של 'רב יומי' הוא בקיצורו!! כך שניתן לשלבו בכל מקום ובכל זמן ומאפשר לכל אחד ואחד להיות מחובר לשולחנו של רבנו, בקהילות רבות אימצו את ה'רב יומי' בחום כשיעור קצר ברבים בצמוד לאחד התפילות או בצמוד לשיעורים קיימים.

בכמה שנים עורר הרבי לנצל את יום ההילולא 'כ"ד בטבת' והימים הסמוכים לו להוספה והתחזקות בלימוד שולחנו של רבנו הזקן. תחילת לימוד הלכות עירובין מהוה אפוא הזדמנות להצטרף לרכבת 'רב יומי', ובכך גם לקיים את הוראת הרבי ללימוד שיעור יומי קבוע בשולחן ערוך רבנו הזקן.

את שיעורי 'רב יומי' ניתן לשלב בכל מקום ובכל זמן, בקהילות רבות אימצו את ה'רב יומי' בחום כשיעור קצר ברבים בצמוד לאחד התפילות או בצמוד לשיעורים קיימים.

בימים אלו מופץ 'לוח רב יומי' שנה החמישית - מחזור השני בכל הריכוזים התורניים וקהילות הקודש, ניתן להשיגו גם בדוא"ל [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.