מנדי ברגר | יום כ"ו טבת ה׳תשפ״ג 19.01.2023

השוטרים החדשים בקראון הייטס בסיור היכרות עם חיי היהודים

רגע לפני שהם נכנסים לעבודתם השוטפת בתחנות המשטרה 71 ו-77 של מחוז קראון הייטס והסביבה, ביקרו עשרות שוטרים ושוטרות במוזיאון היהודי שעל-יד 770, שם קיבלו סקירה על חיי הקהילה היהודית-חרדית, בכדי לקבל מושגים והבנה על צרכי הציבור והבנה לעומק של המנהגים בכדי שלא ייגרם חלילה אי-הבנות בין התושבים למשטרה 
השוטרים החדשים בקראון הייטס בסיור היכרות עם חיי היהודים
צילום: איציק רויטמן

רגע לפני שהם נכנסים לעבודתם השוטפת בתחנות המשטרה 71 ו-77 של מחוז קראון הייטס והסביבה, ביקרו עשרות שוטרים ושוטרות במוזיאון היהודי שעל-יד 770, שם קיבלו סקירה על חיי הקהילה היהודית-חרדית, בכדי לקבל מושגים והבנה על צרכי הציבור והבנה לעומק של המנהגים בכדי שלא ייגרם חלילה אי-הבנות בין התושבים למשטרה.

את הסיור ליוותה הפעילה החברתית בתחום הביטחון האישי בקראון הייטס, הגב' דבורה הלברשטם שהסבירה לאנשי המשטרה החדשים על התרבות של חסידי חב"ד המתגוררים בשכונה, על האורחים הרבים הפוקדים את האזור בכל ימות השנה וכן הם למדו מה ההבדל בין ימות השבוע ליום השבת - מבחינת היהודים בברוקלין. 

"השוטרים עלולים להיתקל בסיטואציות שהם לא רגילים ומודעים אליהם בימי שבתות וחג, או ימים מיוחדים וזה יכול לגרום להיתקלות לא נעימה - ולכן דאגנו שהם יקבלו מעט הסבר וטעימה מחיינו היהודיים, בכדי שיהיו סבלניים ואכפתיים", אמרה הלברשטם.

עוד ציינה, כי "רובם אינם מתגוררים באזור יהודי ואינם מכירים חיים של אורתודוקסים. המפגש הזה יעזור להם לקבל בהבנה מפגשים כאלו ואחרים עם הציבור ולדעת להכיל זאת". 

בתום הסיור הודו אנשי המשטרה על הביקור והלמידה על חיי הקהילה וסיכמו על שיתוף פעולה למען התושבים.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.