מנחם קרביצקי | יום כ"ה טבת ה׳תשפ״ג 18.01.2023

בכל שלב בחיים, אתם בדרך לבית!

נתוני הגירושין הולכים ומטפסים בשנים האחרונות לאחוזים גבוהים, רבני קהילות מתריעים על עליה בפניות אליהם בענייני שלום בית, אחוזי הנשירה בקרב בני הנוער הולך ומתעצם, הקשיים הכלכליים הולכים וגוברים - כל אלו ועוד הובילו להקמת מכון "דרך הבית" • כל הפרטים על המכון והמענה הרחב שהוא מספק
בכל שלב בחיים, אתם בדרך לבית!

כשנתוני הגירושין בישראל ואפילו במגזר החרדי הולכים ומטפסים בשנים האחרונות לאחוזים גבוהים, כשרבני קהילות רבים מתריעים על עליה בפניות אליהם בענייני שלום בית, כשאחוזי הנשירה בקרב בני הנוער הולך ומתעצם, כשהקשיים הכלכליים הולכים וגוברים - כל בר דעת מבין שצריך לגשת לדברים מהשורש.

כך הוקם מכון "דרך הבית" שחרט על דגלו לתת מעטפת ליווי החל משלב פגישות השידוכין, דרך חתונה וחיי נישואים ועד שלב חיתון הילדים שלכם, על ידי הכוונה ונתינת כלים לכל שלב בחיים – שלב הפגישות, בין השידוך לחתונה, שנה ראשונה וזוגיות, התנהלות כלכלית בחיי הבית, חינוך ילדים בגיל קטן ובגיל הנעורים והמשך החיים.

"בכל שלב אנחנו מעניקים את הכלים המשמעותיים לאותו שלב בחייו של האדם על ידי קורסים דיגיטליים שמועברים מפי טובי המומחים והמרצים, חוברות אישיות, משחקים ואפילו יועצים אישיים שמלווים את התהליך של כל אחד ואחת וזמינים עבורו לכל שאלה בשיחות טלפון, וואטסאפ או פגישה אישית" אומר הרב שניאור אודרמן העומד בראש מכון 'דרך הבית'

מכון דרך הבית הוקם לפני למעלה משש שנים ומאז עברו דרכו מאות בחורים ובחורות שהתחילו את הליווי לפני שלב הפגישות וממשיכים להנות מהמענים השונים שהמכון מציע גם לשלבים הבאים בחייהם. מעבר לאותם אלו שהתחילו את תהליך הליווי משלב השידוכים – כל העת מצטרפים לקורסים השונים של המכון גם אנשים מבוגרים יותר ששמעו על המענים השונים ומבקשים להצטרף לקורסים המתאימים לאותו שלב בחייהם.

המכון מלווה מאז הקמתו על ידי רבני אנ"ש ומומחים ביניהם הרה"ח אייזיק לנדא, הרה"ח חיים שלמה דיסקין, הרב שניאור אשכנזי ועוד.

'דרך הבית' נותן מענה לכל אחד, בין אם אתה לקראת שלב הפגישות או בדרך לפגישה הראשונה, אם אתה בדרך להיות אבא, אם אתה בדרך לרכישת הבית החדש ובין אם אתה בדרך להיות אבא למתבגר. "השיטה שלנו מעניקה לך מעטפת 360 מעלות של כלים משמעותיים להצלחה בכל שלב בחיים: קורסים דיגיטליים מקצועיים בהם תלמד מפי טובי המומחים והמרצים ותקבל כלים פרקטיים. באמצעות עזרים ייחודיים תתרגל את ההצלחה - על ידי חוברות אישיות, משחקים בפיתוח מיוחד, ועוד" אומרים ב'דרך הבית' 

"אצלנו ב'דרך הבית' יש מענה ייעודי עבור גברים ומענה ייעודי עבור נשים, כך שבאמת כולם יכולים למצוא את עצמם בדרך לבית השלם, מתוך שלום בית – אצלנו ב'דרך הבית'" מסכם הרב אודרמן

'דרך הבית' משיקים בימים אלו את האתר החדש שינגיש לכם את מגוון הקורסים שמלווים אתכם לאורך החיים. באתר תוכלו לקבל טעימה מהקורסים ולצפות בתכנים מקצועיים, והכל בממשק חדשני, צבעוני ונח.

התגובות החמות והמרגשות שזורמות להנהלת "דרך הבית" מרבנים, שדכניות, הורים וזוגות צעירים, הורים לנערים ועוד מלמדות על ההצלחה הגדולה והביקוש העצום שקיים לליווי מקצועי ומותאם בקהילות אנ"ש!


כנסו לאתר החדש ו'צאו לדרך' לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.