שניאור דייטש | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ג 17.01.2023

בסמיכות להילולת הרמב"ם: שבת 'הקהל' לשלוחי הרבי בת"א

שלוחי הרבי בתל אביב בראשות הרב יוסף שמואל גרליצקי, השתתפו בשבת אחדות במלון 'כינר' שלמרגלות הכנרת, פרשת שמות, בסמיכות ליארצייט הרמב"ם בכ' טבת. ההחלטה על שבת גיבוש 'הקהל', התקבלה בכינוס השלוחים של שלוחי הרבי לתל אביב 
בסמיכות להילולת הרמב

שבת 'הקהל' לשלוחי הרבי בתל אביב

'לחטוף הקהל' הורה הרבי, ובמרכז חב"ד תל אביב מקיימים ועושים  שלל אירועים השנה לכבוד שנת הקהל.

בכינוס השלוחים של שלוחי הרבי לתל אביב בראשות הרב יוסף שמואל גערליצקי, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד תל אביב,  הכריז המנחה על קיום שבת 'הקהל' במלון כינר שלמרגלות הכינרת.

התאריך נקבע לשבת פרשת שמות, בסמיכות ליארצייט הרמב"ם בכ' טבת. 

ביום שישי בבוקר – כ' טבת - יצאו השלוחים והמחנכים באוטובוס מסודר לציון הרמב"ם ומשם למלון, שם קיבל כל שליח חבילת תוכן עם תוכניה מפורטת לשבת.

'מעין עולם הבא', לאורך השבת נהנו השלוחים משיעורים מרתקים ותוכניות עשירות. התוכניות חולקו לארבעה, תוכנית נפרדת לשלוחים, לשלוחות, לבני השלוחים ולבנות השלוחים. 

את תוכנית השבת פתח השליח הרב יוסף שמואל גערליצקי, בחזרת שיחה של הרבי, לאחר מנחה התקיים 'סדר שיחות', ולאחריה לימוד שיחה של הרבי מפי השליח הרב אליהו שוויכה. לנשים באותו הזמן היה לימוד חסידות מפי השליחה הרבנית גערליצקי.

לאחר סעודת ליל השבת, ישבו השלוחים לרב שיח בהנחיית השליח הרב שלום גליצנשטיין, על העמקת והצלחת השליחות בעיר תל אביב שלה מאפיינים שונים משאר חבלי הארץ, כל שליח סיפר על תוכנית מיוחדת שהוא עושה ובכך נתן השראה לשאר השלוחים.

באותו הזמן ישבו השליחות בחדר נפרד לרב שיח משלהן בהנחיית השליחה הרבנית גליצנשטיין.

הילדים נהנו באותו הזמן מהתוועדות מיוחדת עבורם עם המחנך הרב דור פישמן.

ביום השבת לאחר לימוד חסידות מעמיק בבוקר מפי השליח הרב לוי אלפרוביץ, ולאחר תפילה התיישבו קהל השלוחים להתוועדות חסידית עם השליח הרב יוסף שמואל גערליצקי, השליח הרב שלום דובער בוטמן והשליח מצפת הרב יוסף יצחק חיטריק.

ההתוועדות נמשכה עד מנחה, ולאחריה התקיים סדר ניגונים וחזרת דא"ח על ידי השליח הרב עדי אליפנט, מעריב ומיד לאחריה התוועדות מלווה מלכה.

במהלך מלווה מלכה נשא דברים השליח הרב איצ'ה ביר, מנהל פעילות מרכז חב"ד תל אביב שהיה אמון על הפקת וניהול השבת כולה. השלוחים הודו לו על הפקה מוצלחת ותוכנית יפה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.