מנחם קרביצקי | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ג 17.01.2023

'המשקפים של תניא' – הספר הנמכר ביותר בחב"ד

מאז ה' טבת לפני כשבועיים, הספר הנמכר ביותר הוא 'המשקפיים של תניא', של הוצאת הספרים החב"דית המובילה, 'אורות', שנמכר כבר ביותר משלושת אלפים עותקים בשבועיים וחצי (!).
'המשקפים של תניא' – הספר הנמכר ביותר בחב

את הנתון המעניין קבלנו השבוע מהרב זלמן כהן מנהל הוצאת 'אורות'. "משמח מאד לראות את הביקוש הרב לספר החדש ואני בטוח בע"ה שהספר ימלא את ייעודו ויביא פירות ופירי פירות בהשפעה נרחבת בקירוב יהודים רבים לתניא ולחסידות" אומר לנו השבוע הרב כהן, "הספר נכתב על ידי הרב לוי יצחק אפשטיין רב קהילת חב"ד חריש והרב נדב כהן מחבר רב המכר 'מודעות יהודית', מרצה מבוקש ומחבר ספרים בחסידות שחיברו יחד גם את רב המכר 'השמחה והתרנגולת'. הספר הינו יצירה חדשנית, ייחודית וראשונה מסוגה המשלבת 40 קטעים אותנטיים מלאי עוצמה מספר התניא, שנבחרו בקפידה. לכל קטע נוסף הסבר קליל בשפה קולחת ועשירה, לצד סיפורים מעוררי השראה וטיפים מקצועיים ליישום הדברים השאובים מעולם האימון האישי, הספר מלווה באיורים איכותיים ומאירי עיניים המלווים כל קטע ומוסיפים לו גוון אמנותי".

הספר החדש היכה גלים רבים בחב"ד בפרט ובעולם היהודי בכלל. עם הוצאת הספר "המשקפיים של תניא" מבית הדפוס ניגש ניגש הרב לוי אפשטיין מעורכי הוצאת 'אורות' אל רבה של תל אביב והרב הראשי לשעבר הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א והציג בפניו את הספר. לאחר מספר דקות של עיון בספר אמר הרב לאו "זהו ספר מיוחד במינו, יש כאן תוכן מעולה בהוצאה נעימה למראה. הוצאת הספר הינו צעד נכון וחשוב ואני בטוח שהוא עוד יתפרסם בכל תפוצות ישראל".

בשבוע האחרון העניק הרב אפשטיין את הספר גם לרב הראשי הנוכחי הרב דוד לאו שהתרגש לקבל את הספר ובירך את הרב אפשטיין "שיפוצו מעיינותיך חוצה. הספר שקיבלתי כעת לידיי הינו ספר ראוי, שמעתי על הביקוש הרב לספר בשבועות האחרונים ואני בטוח שהוא ימשיך להיות מבוקש בזכות התוכן החשוב שלו שמוגש בצורה נעימה לעין".

התגובות החמות מעשרות רבות של שלוחים שכבר רכשו את הספר בירידי ה' טבת ובאתר החדש של הוצאת "אורות" מלמדות יותר מהכל על הבשורה המיוחדת שהספר מביא איתו ועל הצימאון הגדול לספרי איכות לאנ"ש ומקורבים.

הוצאת 'אורות' שמה דגש גדול על האיכות והדיוק בספרים שיוצאים תחת ידיה, הן ברמת התכנים ואיכותן והן ברמה הטכנית של האיורים, העיצוב וההדפסה. 'אורות' מחזיקה כיום צוות גדול של 40 אנשי מקצוע, שמקיפים את כל התחומים שדרושים להוצאה לאור – סופרים, עורכי תוכן, מגיהים, גרפיקאים, מאיירים וכמובן רבנים ואנשי חינוך שעוברים על התכנים ומאשרים אותם.

הספר "המשקפיים של תניא" מצטרף לעוד מאות ספרים שהוצאת 'אורות' הוציאה לאור בשנים האחרונות. הספרים השונים של ההוצאה הפכו לרבי מכר ומופיעים כיום בכל בית חב"די.


רוצים לטעום מהספר המבוקש לחצו כאן>>>

הציצו על האתר החדשני של הוצאת אורות לחצו כאן >>>


 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הספר הזה מדהים!
כ"ד טבת ה׳תשפ״ג
אני קניתי אותו בה' טבת מהרב סלונים שליט"א, סיימתי אותו, לא הצלחתי להפסיק לקרוא!
אני לומד כרגע בישיבה תיכונית ספרדית בב"ש ולמעלה בכולל שהוצאתי את הספר אברכים שאף פעם לא למדו חסידות ביקשו ממני 'להציץ' בספר להחזירו לי בסוף היום....
ישר כוח!
הרב נדב, לפני שנה היה אצלנו במצפה רמון בהתוועדות ועד היום אני זוכר אותו, היום אני זוכה ללמוד ממנו עם ספר שהולך איתי לכל מקום.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.