COL | יום כ"ד טבת ה׳תשפ״ג 17.01.2023

כפר חב"ד: מאות נשים באו להצדיע ל'שפרה ופועה' | גלריה

במוצאי שבת 'שמות' נערך אירוע ההצדעה השנתי לסניף הדגל של הארגון הקדוש אותו הקים הרבי בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים לפני 46 שנה - הדינר השנתי של ארגון "שפרה ופועה" | מאות הנשים השתתפו באירוע, כדי להביע הערכה והוקרה לארגון המדהים שמאחד את הכפר כולו באהבה ובתמיכה ביולדת ומשפחתה | מתנדבות 'ארוחות הבוקר' 20 שנה ברצף - קיבלו הוקרה מיוחדת וגם הוכרז על מיזם חדש
כפר חב
צילומים: חיים טויטו

מראה לא שגרתי במוצ"ש בכפר חב"ד: בחוץ גשום וקר, הרחובות מלאים בעשרות רכבים עם נשים במגוון גילאים, בדרכן ל'אולם זלטה', בכפר חב"ד ב', לערב השנתי של ארגון 'שפרה ופועה'.

מוצאי שבת פרשת שמות.

פרשת שפרה ופועה, "ותחיינה את הילדים".

הערב החגיגי הזה מלכד את כפר חב"ד זה שנים בהצדעה לסניף הדגל של הארגון הקדוש אותו הקים הרבי בעיצומה של מלחמת יום הכיפורים לפני 46 שנה - הדינר השנתי של ארגון "שפרה ופועה".

מאות הנשים שטרחו והשתתפו באירוע, עשו זאת כדי להביע הערכה והוקרה לארגון המדהים שמאחד את הכפר כולו באהבה ובתמיכה ביולדת ומשפחתה בכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת, והכל מתוך שפע, אהבה, השקעה ושימת לב לכל פרט.

אולם "בית זלטה" שינה את פניו, בהפקה מרשימה. עיצוב המקום, מסכי הענק, התאורה, מוזיקת הרקע וסעודת מלווה המלכה הייחודית והעשירה הוסיפו נופך מיוחד לאירוע הכה מיוחד בזכות עצמו.

אירוע נפתח במופע פתיחה אומנותי שביצעה הגב' יפוש ברכהן וילדיה.

בקריאת פרק התהילים של הרבי כובדה הרבנית סימה אשכנזי.

המנהלת והמייסדת האגדית של הארגון, הגב' שושנה רוטנברג, ריגשה את הקהל בקריאת פ"נ ותפילה עבור נשים להיפקד בזרע חייא וקיימא.

במשא המרכזי והמעצים של הגב' יהודית נפרסטק קיבלו המשתתפות זווית חדשה של התבוננות והעמקה בנושא אהבה לילדים בליווי כלים פרקטיים רבים.

שיתופים אישיים מרגשים של מספר נשים על התמיכה שקיבלו מן הארגון בזמנים מורכבים לא הותירו עין יבשה באולם שהפיקה מפיקת התוכן של האירוע מרימי פרידמן.

 

מיזם חדש

בארגון פורץ דרך כמו שפרה פועה בכפר חב"ד, שלא שוקט על שמריו, לא הופתעו הנשים כאשר הוכרז על מיזם חדש ומרגש: עזרה לנשים החוות קשיים בתחילת ההריון ובמהלכו.

 

ציון דרך

האירוע היה בסימן "20 שנים לארוחות הבוקר" - הרעיון המהפכני של שפרה ופועה בכפר חב"ד שכבש את העולם כולו ומיושם בסניפי שפרה ופועה בכל מקום שהוא.

 

במהלך האירוע הצדיעו המשתתפות לנשים המסורות שמכינות מדי שבוע במשך שעות ארוכות ארוחת בוקר עשירה, מפנקת ומושקעת לפרטי פרטים, ובראשן הגב' שפרה אהרונוב, הגב' רוחי זקס והגב' רבקה פלס שמכינות את ארוחת הבוקר במשך 20 שנה ברצף!

מופע מתוק של נכדותיהן העלה חיוך על פני כל המשתתפות.

 

התוועדות

את כינוס ה"הקהל" המרגש הזה, חתמה התוועדות חסידית חמה לרגל כ"ד טבת בניצוחה של הגב' יפוש ברכהן שריגשה את הקהל בשיתופים אישיים ובביצוע מרומם.

האוכל שפיאר את השולחנות מבית 'קייטרינג ריבקין' ו'חנונוס אירועים'.

את האירוע הפיקה חברת 'צבעים הפקות'.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.