| יום י"ט טבת ה׳תשפ״ג 12.01.2023

הגרלה נוספת בשרשרת של "אור החסידות"

המיזם המיוחד לכבוד שנת "הקהל" צובר תאוצה רבה באנ"ש, ואולי החודש המשפחה שלכם תעלה בגורל?
הגרלה נוספת בשרשרת של

שנת הקהל בעיצומה ונדמה שב"אור החסידות - לקראת שבת" האור לא כבה אף לא לשנייה. העשייה בהפצת חסידות נמשכת מסביב לשעון במשרדים בארה"ק ובברוקלין, ומגיעה לכל קצוות תבל. בחודשים האחרונים השיק המכון עוד ועוד יוזמות להפצת דברי הרבי להמונים, ומדי שבוע נחשפים אליהם מאות אלפי יהודים: בוואטסאפ, ברדיו, בעיתונות, ברשתות החברתיות וכמובן בחוברות השבועיות ובספרי החסידות.

ובמקביל למערך ההפצה האדיר מקיים הארגון מדי חודש הגרלה נוספת בשרשרת "הגרלות הקהל", בה זוכה בכל פעם משפחה שלמה בכרטיסי טיסה לרבי. בחגים ה"חלוצה" הייתה משפחת עזרא מנהריה, ובכ' מרחשוון הצטרפה אליה גם משפחת סונסינה מקליפורניה. ב"ראש השנה לחסידות" כ' כסלו הייתה זו משפחת בוטמן מחולון שזכתה בפרס הנחשק וכעת כולם נערכים לקראת ההגרלה הרביעית בסדרה שתתקיים אי"ה בכ"ד טבת - הילולת אדמו"ר הזקן.

"כשהשקנו בהתחלה את המיזם זה היה נשמע כמו משהו חלומי, מעין פנטזיה. לשברירי שנייה אפילו לנו עצמנו היה קשה להאמין שאנחנו הולכים להביא לרבי השנה לא פחות מ-6 משפחות לכבוד הקהל" מספר לנו הרב לוי ברוק מ'אור החסידות' - "אבל הדבר קם ונהיה. עוד ועוד משפחות לוקחות חלק והבשורה המשמחת מגיעה אל דלתן. לפעמים זה ממש 'בהיסח הדעת', כשמצטרפים ברגע האחרון או בעקבות שיחה מחבר - ובהשגחה פרטית זוכים בענק!".

צוות המכון מספר לנו שקשה לתאר את ההתרגשות שחווה המשפחה כשהיא מקבלת את הבשורה - "הילדים כולם פורצים בריקוד סוער של 'טייערע ברידער' ואפילו אנחנו מוחים דמעה מעוצמת המעמד".

האם המשפחה שלכם תהיה הבאה בתור? המטוס כבר מחמם מנועים וזה לגמרי בידיים שלכם - רק לקנות כרטיס ואתם בפנים!

להצטרפות לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.