צביקה קעניג | יום ט"ז טבת ה׳תשפ״ג 09.01.2023

מעצמת שלוחי חב"ד בראשל"צ התאחדה בכינוס השלוחים השנתי

במוצאי שבת פרשת ויחי התאחדה משפחת שלוחי חב"ד בראשל"צ, באולמי LEO המפוארים בעיר, לכינוס שלוחים שנתי בהשתתפות 50 שלוחי ושליחות חב"ד בעיר בראשות השליח הראשי הרב יצחק גרוזמן. הרצאות מרתקות על האתגרים שבשליחות נשאו הרב שניאור אשכנזי והרב יואל בייטש משלוחי חב"ד בעיר
מעצמת שלוחי חב
צילום: ניתאי אבל

במוצאי שבת פרשת ויחי התאחדה משפחת שלוחי חב"ד בראשל"צ, באולמי LEO המפוארים בעיר, לכינוס שלוחים שנתי בהשתתפות 50 שלוחי ושליחות חב"ד בעיר בראשות השליח הראשי הרב יצחק גרוזמן.

בפתח האירוע אותו הנחה בכשרון רב השליח הרב ינון ששון, נשא דברי ברכה רב קהילת חב"ד בעיר הרב מרדכי צבי דוברבסקי, והוקרנה ברכת ראש העיר רז קינסטליך שבירך את שלוחי חב"ד והבטיח להמשיך ולסייע לחב"ד בעיר.

הרצאות מרתקות על האתגרים שבשליחות נשאו הרב שניאור אשכנזי והרב יואל בייטש משלוחי חב"ד בעיר. חלק מרכזי בכנס הוקדש להקרנת סרטונים קצרים של שמונה שלוחים צעירים שהצטרפו בשנתיים האחרונות לצבא שלוחי חב"ד בעיר, שסיפרו על עצמם ועל הפעילות שלהם בשכונות העיר.

שיאו של הכנס היה נאומו של הרב יצחק גרוזמן שפרס את תוכניות המשך מהפכת השליחות בעיר לשנה הקרובה, בישר על פרוייקטים ומיזמים חדשים, והנחה את ה"ראל קאל" בו הציג את כל השלוחים בעיר הפועלים בלמעלה מ-35 שכונות העיר.

הרב גרוזמן הודה גם לשליח הרב שרון גושן שלצד פעילותו בשליחות בצפון שכונת רמב"ם הוא מרכז ויוזם פרויקטים רבים מטעם בית חב"ד המרכזי בעיר, כמו את כינוס השלוחים, ופעילויות רבות נוספות שבוודאי כל השלוחים נחשפו אליהם בשנה האחרונה, בין השאר בניראות הציבורית של חב"ד בעיר, בתקשורת ובמדיות השונות. הרב גרוזמן עידכן כי כעת עובדים על יוזמות ופרויקטים חדשים, כינוס "הקהל" מרכזי בעיר, ועוד.

בתום ה"ראל קאל" נערכו תמונות קבוצתיות לשלוחים ולשליחות ונערכה הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בין משתתפי הכנס. 

השלוחים הודו לוועדת האירגון של הכנס שעמלו ימים רבים על אירגונו, ובפרט לשלוחים הרב מנדי חדד, הרב ינון ששון, והרב שרון גושן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.