COL | יום ט"ו טבת ה׳תשפ״ג 08.01.2023

מה שחושפים הצילומים: 'חילול הקודש' ב-770 תוכנן בקפידה

מי שחשב לתומו ש'חילול הקודש' הנורא ב-770 ביום רביעי שעבר אירע 'באקראי', מוזמן לצפות בתיעוד ולהיווכח: מדובר בפשע שתוכנן בקפידה, כלל רכב מילוט וחסימת דרכי יציאה למקרה שיתפתח מרדף • כזכור, הנהלת ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית ב-770 פרסמה באורח חריג "מחאה נמרצת" נגד חילול 770 
מה שחושפים הצילומים: 'חילול הקודש' ב-770 תוכנן בקפידה

כפי שפורסם, במהלך שיעור "גאולה ומשיח" השבועי המתקיים במערב 770 מזה כ-7 שנים ברציפות, ובו משתתפים בוגרי ישיבות תומכי תמימים בחורי ה'קבוצה', הפריעו כמה בחורים והשליכו ביצים על המשתתפים, למרבה הביזיון והכלימה, בבית מדרשו של הרבי.

נוסף על כך, אחרים קרעו בביזיון ספרי חסידות, רק בגלל שנכתב בהם "זי"ע", אחר שמו הקדוש של הרבי. אותם השליכו מחלונות עזרת הנשים ב-770, היישר על ראשם של הלומדים והמתפללים. 

הנהלת ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית ב-770 פרסמה באורח חריג "מחאה נמרצת" נגד חילול  770, ונגד ההתנהגות שחצתה כל קו אדום.

"הגיעתנו ידיעה שאנשי דלא מעלי כיסו את פניהם והשליכו  אוכלין וביזו ספרי קודש רחמנא ליצלן על שיעור דתלמוד תורה דרבים", כתבה הנהלת הישיבה במכתב שתלתה בבית המדרש הגדול ב-770.

"הננו למחות בכל תוקף", הוסיפו בהנהלה, וציינו: "אין לנו לעת עתה ידיעה מי עשה זאת, כפי הנראה אין זה מתלמידינו, ובאם יתברר חס ושלום שכן היו הרי מעתה פשוט שמסולקים המה עם כל מה שיש בזה, ומי שעשה זאת יבקש תיקון אצל רבנים וכו' וכולי האי ואולי ירחם ה' ויוטב לו".

הנהלת הישיבה חותמת: "הננו להזכיר לתלמידנו שלא לשים לב לאינשי דלא מעלי, לא ללמוד ממעשיהם ולא ללחום עמהם כי אין לנו שום שייכות עם מעשים אלו רחמנא ליצלן".

מי שחשב לתומו שמדובר במעשים שקרו "ללא שליטה" ואקראיים, נוכח לראות מתיעוד שפורסם לאחר המעשים הנלוזים והחמורים, כי מדובר בפשע מאורגן שתוכנן מראש לפרטים:

מתיעוד וידאו שעוקב אחרי המבצעים שלב אחר שלב, נראים שני בחורים חבושים בכובעים שמסתירים היטב את פניהם, יוצאים מרכב לבן, ממהרים בריצה לעזרת הנשים כשבידיהם שקיות לבנות, ככל הנראה מכילות את הספרים שנקרעו מראש, ומשליכים מעבר לחלונות את תוכן השקיות עם מאות הדפים הקרועים והספרים שהושחתו – היישר על ראשי משתתפי השיעור למטה, בבית מדרשו של הרבי.

במקביל ולפי התיעוד, נראה בחור אחר מייצר 'חסימה' מתואמת, כדי שהפושעים יספיקו להימלט מבעוד מועד בטרם יתפסו על ידי משתתפי השיעור וכך אכן אירע: השניים נראים בתיעוד נמלטים במהירות ל'רכב המילוט' הלבן שהביא אותם בתחילה.

צפו בתמונות, לפי הסדר:

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בושה וחרפה!!!
ט"ז טבת ה׳תשפ״ג
אז היה כתוב זי''ע נו אז מה?!?! פשוט בושה! אוי לביזיון, אוי לחילול ה' ולחילול שם ליבאוויטש...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.