מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשפ״ג 05.01.2023

שנה לרב פויזנר ע"ה, הרפורמה במערכת המשפט ו-30 לי' שבט

הפרשן הפוליטי החב"די על הממשלה החדשה שקמה ועל הרפורמה במערכת המשפט, המושפע מירושלים על דמותו של הרב זושא פויזנר ע"ה במלאת שנה לפטירתו, השליח על הקבוצות שמביא לרבי והמשפיע על ההכנות לקראת יו"ד שבט
שנה לרב פויזנר ע
צילומים: ארכיון COL

כבכל סוף שבוע ברדיו COL: גם הערב תוכנית 'ליל שישי', עמוסה בתוכן אקטואלי וחסידי ובמוזיקה טובה. אלו הכותרות.

שנים-עשר חודשים עברו מאז פטירתו של המשפיע הרב זושא פוזנר ע"ה. יהיה כאן אליהו פולק מירושלים, אחד ממושפעיו של ר' זושא, שיספר על החיבור עם ר' זושא ועם שפתו המיוחדת, ובעיקר עם הכנות שלו.


האזינו לתכנית המלאה >>>


"כולם מחפשים פוליטיקלי קורקט, אבל לא הרב זושא שהאמת שלו בערה. למרות שהוא דיבר על הכל בליובאוויטש הוא לא הרתיע אותי אלא דווקא ההיפך" אומר פולק.

ממשלה חדשה הוקמה ויצאה לדרך, כשהעומד בראשה בנימין נתניהו עושה זאת בפעם השישית. מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום', יסמן את היעדים של הממשלה החדשה, לרבות הרפורמות במערכת המשפט הישראלית, וגם, האם לנתניהו נכונו 'כאבי ראש' רבים בקדנציה הזאת ומהם סיכויה של הממשלה הזאת לשרוד עד הסןף?

לאחר צום עשרה בטבת נכנסנו למעשה לתקופת "שלושים יום קודם החג" - אנחנו כמובן מתכוונים ליום הבהיר י' שבט, יום קבלת הנשיאות של הרבי. יהיה כאן הרב אלי וולף שייתן סקירה של מאמרי 'באתי לגני' שהרבי הוציא במרוצת השנים, וגם כמובן על תוכן המאמר הנלמד של השנה (שנים תשכ"ג-תשמ"ג)

לסיום, השליח בסען אי מארן שבפרברי פריז, הרב יוסף יצחק עמאר, ידבר על מהפכה שמתחוללת בקרב קבוצות יהודים שהוא לוקח איתו לרבי מספר פעמים בשנה לאחר הכנה רוחנית ממושכת, והוא גם זה שיבחר את ניגון השבת שלו שיחתום את התוכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.