מנחם קרביצקי | יום י"ב טבת ה׳תשפ״ג 05.01.2023

ה' טבת: שיא רכישות בהוצאת "אורות"

בהוצאת האיכות "אורות - היהלום שבספר" השיקו בימים הסמוכים לחג הספרים - ה' טבת את האתר החדש שלהם והופתעו מכמות הרכישות בתוך ימים ספורים מהשקת האתר, יחד עם עשרות אלפי ספרים שנמכרו ברחבי הארץ והעולם בימים אלו.
ה' טבת: שיא רכישות בהוצאת

הוצאת "אורות" הוקמה לפני 6 שנים במטרה להביא לציבור את הספרים האיכותיים ביותר - איכות בכל התחומים: בתחום החסידי והחינוכי, באיכות הכתיבה, האיור וההדפסה.

"ב'אורות' אנחנו משקיעים באיכות והציבור מרגיש ורואה את זה, כמות הרכישות בה' טבת של ספרי 'אורות' בירידים השונים ובאתר הבית שלנו מוכיחים שהציבור מבין ורוצה איכות" אומרים ב"אורות".

הספרים החדשים המשקפיים של תניא, מקשיבים ללב, מפצחים את הגרעין, ינקותניא  שיצאו לאור לכבוד ה' טבת הצטרפו לרבי המכר השמחה והתרנגולת, לכל אחת, ארי ושרי ושאר ספרי האיכות של "אורות" שנמכרו בירידים ובחנויות.

"קניית ספרים היא לא רק משימה של ה' טבת, אני מזמין את אנ"ש והשלוחים בכל זמן במשך השנה כשצריכים ספר איכותי מתנה לילדים, למלמד, למקורב להכנס לאתר החדש שלנו ולבחור מהמגוון הרחב שאנחנו מציעים" אומר הרב זלמן כהן מנהל הוצאת 'אורות'


מוזמנים להתרשם מהספרים לכניסה לאתר לחצו כאן >>>


הרב לוי עפשטיין, מחבר הספר החדש "משקפיים של תניא" בהוצאת "אורות", מעניק את הספר במתנה לראש העיר חריש ולרב מאיר לאו שליט"א

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.