חיים זלצמן | יום י' טבת ה׳תשפ״ג 03.01.2023

אריזונה: בית חב"ד ראשון נפתח לרווחת הקהילה הישראלית

הרב שניאור וחני פייגין ו-3 ילדיהם ישמשו כשלוחי הרבי, ויקימו את המרכז החב"די הישראלי הראשון בפיניקס, אריזונה • כיום מתגוררות באזור הפניקס רבתי וגלילותיה יותר מ-2,000 משפחות ישראליות, ללא תשתית יהודית מתאימה לצורכיהן הרוחניים
אריזונה: בית חב

הרב שניאור וחני פייגין (לבית בראוד) ו-3 ילדיהם ישמשו כשלוחי הרבי, ויקימו את המרכז החב"די הישראלי הראשון בפיניקס, אריזונה.

בשנים האחרונות הפכה אריזונה לביתם של מאות משפחות ישראליות צעירות, שעברו לבסס את חייהן בעיר הבירה פיניקס. כיום מתגוררות באזור הפניקס רבתי וגלילותיה יותר מ-2,000 משפחות ישראליות, ללא תשתית יהודית מתאימה לצורכיהן הרוחניים.

פיניקס, היא העיר החמישית בגודלה בארה"ב. ידועה בשמש הזורחת בה לאורך כל השנה ובטמפרטורות החמות שלה. אולי זה מה שמושך ישראלים כה רבים להתגורר בה, ושמא זה דווקא ריבוי האומנות וריכוז התרבות העשירה הקיימת בה - יחד עם הזדמנויות עסקיות רבות - יש בה סביבה מסבירת פנים למשפחות חדשות רבות.

בערב ימי החנוכה, ארזו הרב שניאור וחני פייגין את משפחתם ומטלטליהם וכמובן - חנוכיות ונרות - ועברו לעיר יחד עם שלושת ילדיהם, מענדל, חיה אסתר ואברמל הקטן, כדי להקים את בית חב״ד לישראלים בעיר.

שניאור גדל בשליחות בישראל ומאז ממשיך להביא יידישקייט לקהילות ישראליות. הוא אירגן אירועי קהילה יהודיים לישראלים ברחבי העולם, (תאילנד, פרו, וילנה, פרנקפורט, גואטמלה וארה"ב). מאז נישואיהם לפני 13 שנים, הרב שניאור וחני חיפשו את ההזדמנות והעיר הנכונה, וכשמצאו זאת סוף סוף - הודות לשליח הראשי לאריזונה, הרב זלמן לברטוב - הם מתרגשים מאוד לצאת להגשים את חלום חייהם.

"התחלנו ברגל ימין ב"ה, חנוכה זה חג מאיר שכולם אוהבים, והתקבלנו בקרב הקהילה בספר פנים יפות במיוחד. נפגשנו עם זוגות והורים צעירים, שעזרו לנו להתמקם . המשימה שלנו היא לספק למשפחות הצעירות ולעסקים הישראלים המקומיים את כל המשאבים היהודיים שהם צריכים", אומר הרב שניאור פייגין ל-COL. "התוכניות שלנו הם רבות, ועם הזמן אנו נלמד את צרכי הקהילה המקומית ונתאים לכולם את השירותים לחגים, תוכניות הילדים, חלוקת אוכל וכמובן בית יהודי חם ומסביר פנים לכול".

לתמיכה בשלוחים החדשים - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.