מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשפ״ג 31.12.2022

משלחת בית דין רבני חב"ד בניחום אבלים בבית משפחת דרוקמן

חברי בית דין רבני חב"ד, מלווים בשליחי הרבי באזור ובראש המועצה, קיימו הערב ביקור ניחום אבלים בבית משפחת דרוקמן היושבת שבעה אחר אביהם הגאון הרב חיים דרוקמן זצ"ל • COL מגיש תיעוד וסיקור נרחב
משלחת בית דין רבני חב
צילומים: מנחם פוקסמן

משלחת חב"ד, בראשות חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הגיעו הלילה (מוצאי שבת) לניחום אבלים בבית משפחת דרוקמן, היושבת 'שבעה' אחר אביהם, זקן רבני הציונות הדתית שהלך לעולמו השבוע, הגאון הרב חיים דרוקמן זצ"ל.

עם חברי המשלחת נמנו סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד ורבה של קהילת חב"ד ברחובות הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, חבר בית הדין ורבה של חולון הרב יוחנן גוראריה וחבר בית הדין ורבה של קריית גת הרב משה הבלין.

אל הרבנים הצטרפו שליח הרבי ביישוב מרכז שפירא הרב רפאל גולדמיץ, ושליח הרבי במושב שפיר הסמוך הרב אלחנן כהן. גם ראש המועצה האיזורית שפיר אדיר נעמן הצטרף למשלחת.

הרבנים התקבלו בכבוד גדול בבית האבלים ונשאו דברים. הרב גלוכובסקי שיתף בדברים ששמע מהרב דרוקמן, באמצעות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', בתקופת המשא ומתן לפני כינון ממשלת בנט.

בנוסף שיתף הרב גלוכובסקי את בני המשפחה בדברי הרבי ליהודי ששאל מה לכתוב על מצבתו של אביו. הרבי השיב כי יש לבדוק במצבה של הסבא, ולפי זה להבין מה היה חשוב לאב לציין, ובנוסף הבהיר כי המצבה האמתית, שאינה רק מאבן, זו ההתנהגות של הצאצאים.

COL מגיש תיעוד נרחב מביקור הרבנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.