מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשפ״ג 30.12.2022

אימפריה חסידית: מאות מפעילות מועדוני חב"ד הדפיסו את התניא

שעתיים של עוצמה, הצגת אימפריה, התרוממות וגיבוש: מאות מדריכות מועדוני "המעשים הטובים" של "ארגון נוער חב"ד", הפועלות בשליחות בקרב אלפי צעירים וצעירות בכל הארץ, התכנסו לאירוע מיוחד ביער יתיר, שכלל גם הדפסת תניא ראשונה במקום • COL עם תיעוד וסיקור נרחב
אימפריה חסידית: מאות מפעילות מועדוני חב
משמאל לימין: הרב הרצל, חלק ממאות המדריכות והדפסת התניא | תמונות: באדיבות המצלם

אירוע מגבש ומעצים עבור מאות מדריכות מועדוני "המעשים הטובים" נערך השבוע ביער יתיר - היער הנטוע הגדול בישראל השוכן בדרום הר חברון.

כמאתיים מדריכות המועדונים התכנסו לשעתיים של התרוממות והתוועדות חסידים. בעיצומו של האירוע הודפס לראשונה במקום ספר התניא, כהוראתו הקדושה של הרבי. 

מועדוני המעשים הטובים אלו מועדונים המופעלים בכל רחבי הארץ, מטעם "ארגון נוער חב"ד" ובשיתוף פעולה עם שליחי הרבי ביישובים השונים ובערים השונות, ואליהם מגיעים ילדים צעירים מכל גווני האוכלוסיות בישראל - ילדים הלומדים במוסדות ממלכתיים וממלכתיים דתיים, לפעילות חווייתית יהודית.

האירוע השבוע, שגיבש את המדריכות מכל הארץ, עסק כאמור בהדפסת ספר התניא. על הקירות נתלו מבעוד מועד שלטים צבעונים, שהוכנו בידי המדריכות, המחברים אל לימוד התניא.

במהלך הארוע נשאה דברים חני צייטלין, מדריכת המועדון בסניף קריית מוצקין. היא סיפרה על זקנה, השליח בצפת הרב אהרן אליעזר צייטלין, שהדפיס את התניא בלבנון.

לפני שפתחה בדבריה הוקרן בפני המשתתפות קטע וידאו שבו התייחס הרבי בהתוועדות אל הדפסת התניא של הרב צייטלין.

כמו כן נשאה דברים מנהלת ארגון "מועדוני המעשים הטובים" הארצי הגב' פרדי ברוד.

עיצומו של האירוע היה כאמור בעת הדפסת התניא. המדריכות למדו יחד מתוך הדפים הטריים וניגנו יחד ניגונים חסידיים ואף אמרו לחיים עם יין שהתקבל מהרבי.

הרב אלימלך הרצל, יו"ר "ארגון נוער חב"ד", למד עם המדריכות כמה שורות מפרק ל"ב בתניא, מתוך הדפים הטריים. הרב הרצל התוועד עם הבנות והקיש מסרי התניא אל עבודת השליחות של הבנות.

בשלב הזה הוקרן קטע וידאו שהציג ילדים מכל הסניפים ברחבי הארץ לומדים תניא. הסרטון למעשה השלים את פרק ל"ב בתניא כאשר במסך נראה כל סניף אומר שורה אחת והסניף אחריו ממשיך אותו.

בהמשך האירוע שיתפו שלוש מדריכות, בהומור ובקטעי חרוזים, אסוציציות שונות שארעו להן בהדרכת המועדונים, וסיפרו איך הן נעזרות בתניא כדי להתמודד עם הסיטואציה.

בשיאו של האירוע התקיים מעמד "ראל קאל" עוצמתי, שהציג את מהפכת סניפי "מועדוני המעשים הטובים" ברחבי הארץ, המשפיעים על אלפי ילדים בישראל בכל שנה. האירוע המיוחד נחתם בריקודים.

"לאורך כל ימות השנה", אומרים בארגון נוער חב"ד, "משקיעות מאות הבנות, החדורות ברוח שליחות, את מרצן וכוחותיהן בשביל לקרב ילדים צעירים בארץ. באירוע העוצמתי השבוע, אחד מני רבים לאורך השנה, הן קיבלו כוחות רעננים להמשך השליחות המיוחדת שלהן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.