שלום לאופר | יום ד' טבת ה׳תשפ״ג 28.12.2022

המעצמה האשדודית: תנופה חדשה בכינוס שלוחי הרבי בעיר

18 השלוחים, 18 השלוחות, ועשרות השלוחים הצעירים של הרבי בעיר אשדוד התכנסו שלשום, יום זאת חנוכה, לכינוס השלוחים המקומי בסימן 'הקהל' | במהלכו למדו, התוועדו, השתלמו בצוותא חדא ובהנאה רבה, שבת אחים גם יחד | 
המעצמה האשדודית: תנופה חדשה בכינוס שלוחי הרבי בעיר

18 השלוחים, 18 השלוחות, ועשרות השלוחים הצעירים של הרבי בעיר אשדוד התכנסו אמש, יום זאת חנוכה, לכינוס השלוחים המקומי בסימן 'הקהל', במהלכו למדו, התוועדו, השתלמו והתרוממו בצוותא חדא ובהנאה רבה.

לאורך היום התקיימו תוכניות מקבילות לשלוחים, לשלוחות ולילדים. השלוחים נהנו משיעור מעמיק של השליח הרב יוסף יצחק פרידמן מרובע הקריה אשר ביאר בטוב טעם ובאריכות את עניין 'המתקת הדינים' בתורת כ"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זי"ע, אביו של הרבי, בעוד השלוחות שומעות שיעור בחסידות מפי רעייתו השליחה חני פרידמן

את היום הנחה השליח הרב אשר הלפרין, אשר יחד עם רעייתו עמד מאחורי החשיבה והארגון של תוכנית הכינוס. בגיבוש התכניות היו שותפים גם השליח לרובע ח' בעיר הרב שלום מגידמן והשליחה לרובע ט"ז הגב' חיה קפלן.

לאחר מכן התקיימו במקביל, באגף הנשים ובאגף הגברים, מעגלי שיח שהיוו הזדמנות לדיון פורה, שיתוף בתובנות ועצות מן הניסיון של השלוחים ואף הזדמנות לסיפור מופתים וגילויי השגחה פרטית שחווים השלוחים בעבודת השליחות.

השלוחים והשלוחות נהנו מהרצאה מעמיקה של הד"ר יחיאל הררי אשר דיבר על פריצת גבולות האישיות וטבע המידות של כל שליח ושליחה בעבודת השליחות, על פי ביאורי תורת החסידות.

את היום חתם 'באנקעט' חגיגי ועשיר בו נשא דברים השליח הראשי לעיר, הרב שניאור זלמן גודמן, שהשמיע ביאור מרתק בחילוק שבין שני פתגמי ה'היום יום' לימים כ"ט כסלו וא' טבת ותיאר את התרגשותו מהמעמד המיוחד ומהתנופה חסרת התקדים שחווה חב"ד באשדוד בתקופה האחרונה. לאחריו נשא דברים מנכ"ל חב"ד אשדוד השליח הרב שמואל גודמן שדיבר על התוכניות המעשיות להמשך תנופת השליחות בעיר.

לאורך היום כולו נהנו השלוחים הצעירים מפעילות מותאמת גיל שכללה יצירות, משחקים, מתנפחים ואטרקציות מהנות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.