מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשפ״ג 28.12.2022

ה' טבת: התשתית הרעיונית לטענה התקדימית במשפט | צפו

שלוש עשרה שנה ברציפות לשיעור השבועי בבית משפחת ריבקין, ומרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שלושים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע שיעור מיוחד לרגל "חג החגים" ה' טבת, היום בו "דידן נצח", מהתוועדות יו"ד שבט תשכ"ו (תורת מנחם חלק מו), בה הרבי מבאר את משמעות חיי הצדיק שהם חיים רוחניים בלבד, וההוכחה לכך מ"זרעו בחיים", והשתקפות יסודות רעיוניים אלו במשפט הספרים וה"דידן נצח"
ה' טבת: התשתית הרעיונית לטענה התקדימית במשפט | צפו

שלוש עשרה שנה ברציפות לשיעור השבועי בבית משפחת ריבקין, ומרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שלושים וארבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע שיעור מיוחד לרגל "חג החגים" ה' טבת, היום בו "דידן נצח", מהתוועדות יו"ד שבט תשכ"ו (תורת מנחם חלק מו), בה הרבי מבאר את משמעות חיי הצדיק שהם חיים רוחניים בלבד, וההוכחה לכך מ"זרעו בחיים", והשתקפות יסודות רעיוניים אלו במשפט הספרים וה"דידן נצח".

איזה "דידן נצח" גדול יותר, של תשמ"ז או של תשפ"ג? * הטענה המשפטית של "הצד שכנגד", והטענה התקדימית של חב"ד שמעולם לא נטענה קודם לכן בבתי משפט * ומה משמעות אמרתה המפורסמת של הרבנית ע"ה ש"הרבי והספרים שייכים לחסידים"? * העומק בדברי חז"ל "לפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון" * פסק הדין של הרבי הריי"צ על עצמו * האם אכן "יעקב אבינו לא מת" כפשוטו? * מהם עיקר חיי הצדיק? * והאם הצדיק יש לו הרגשה גשמית במאכלו ובמשקהו? *מהי ההוכחה לכך שחיי הצדיק היו חיים רוחניים? * העומק במשמעות "זרעו בחיים אף הוא בחיים" * האחריות הגדולה על כל אחד להיות "זרעו בחיים" * עד כמה הייתה ההתמסרות של הרבי לחסידים * החידוש הגדול של ה' טבת.

טעמו וראו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.