מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשפ״ג 27.12.2022

צפו: משלחת מיוחדת מארגנטינה ערכה ביקור מיוחד בכפר חב"ד

בראש המשלחת: יו"ר קבינט השרים הארגנטינאי ד"ר חואן מנסור ושגריר ארגנטינה בישראל - בליווי השליח הראשי למדינה הרב צבי גרינבלט | את פני המשלחת אירח יו"ר צעירי חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב
צפו: משלחת מיוחדת מארגנטינה ערכה ביקור מיוחד בכפר חב
צילום: שניאור שיף

השליח הראשי בארגנטינה, הרב צבי גרינבלט הגיע לביקור מיוחד בבית 770 בכפר חב"ד, מלווה בידידו ורעו הקרוב, יו"ר קבינט השרים הארגנטינאי ד"ר חואן מנסור, שגריר ארגנטינה בישראל ופמלייתם.

את פני המשלחת אירח יו"ר צעירי חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב שערך קבלת פנים חמה ומרשימה לאורחים הנכבדים. במהלך הביקור, נותרו האורחים פעורי פה לנוכח העשייה של שליחי חב"ד בארץ ובעולם, והביעו במילים חמות ומרגשות את הערצתם לדמותו של הרבי ולמפעל השליחות העולמי.

בפתח הדברים, נכנסה המשלחת להעתק חדרו הק' של הרבי, שם הראה הרב גרינבלט בספר השלוחים את השלוחים דאז בארגנטינה, תוך כדי שהוא מסביר על ההתפתחות האדירה במספרם מאז.

לאחר מכן התיישבו כל האורחים להתוועדות חסידית בקומה השלישית של בית אגו"ח בניהולו של הרב מנחם לאטר. לאחר דברי ברכה של הרב גרינבלט, נשא דברים הרב דוד קורץ מאגף הסניפים בצעירי חב"ד. הרב קורץ סיפר לאורחים על פעילות השלוחים בארץ הקודש ומסירותם הרבה ב'מבצע חנוכה', ותיאר את התרגשותו הרבה כשהוא מבקר אצל שלוחים צעירים ומבוגרים, שפועלים מסביב לשעון, במשימת השליחות. 

לאחר מכן נשא דברים מנהל אגף הפעילות בקרב משפחות נפגעי טרור, הרב מנחם קוטנר, את הגב' מאיה - שנפגעה בפיגוע טרור באוטובוס בארמון הנציב לפני 7 שנים, ומאז אשפוזה צעירי חב"ד מלווים אותה ותומכים בה כולל בשמחות המרגשות שחוותה: נישואיה והולדת הבן הקטן אריאל. המשלחת נחשפה, בפעם הראשונה, לפעילות המרגשת הזו של צעירי חב"ד עם משפחות נפגעי הטרור, שהחלה על פי הוראת הרבי מיד לאחר מלחמת ששת הימים. 

מנהל 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', רשת החינוך של חב"ד בארץ, הרב אלי קריצ'בסקי, קישר את ימי החנוכה לחשיבות החינוך, ותיאר את מוסדות החינוך של הרשת בארץ הקודש, תוך כדי שהוא מודה לידידו הקרוב, הרב גרינבלט על העזרה והסיוע מנסיונו העשיר.

הרב חיים אוחיון, המנהל את הפעילות עם בוגרי צ'רנוביל עד היום, הציג את אחד מבוגרי מוסדות החינוך של ילדי צ'רנוביל שלאורך השנים נעזרו מאוד בחסידי חב"ד. היהודי תיאר את חייו, אז והיום, והודה במילים חמות לרבי שדאג לשלוח אנשים שיוציאו אותו משם.

הנוכחים צפו בקטעי וידאו של הרבי ובשורת מנהיגים מהעולם והארץ המצדיעים לפעולותיו של הרבי - דבר שהותיר עליהם חותם בל יימחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.