מנדי ברגר | יום ב' טבת ה׳תשפ״ג 26.12.2022

דאגו להאיר היישוב: חנוכה עמוס פעילות בבתי חב”ד בגן יבנה

צוות בית חב”ד בגן יבנה בניהולו של שליח הרבי – הרב שניאור זלמן קורנט, דאגו במהלך ימי החנוכה להאיר את הישוב, בחנוכיות ענק בכיכרות ומקומות ציבוריים ברחבי הישוב
דאגו להאיר היישוב: חנוכה עמוס פעילות בבתי חב”ד בגן יבנה
צילומים: יוסי ומאיר שמחה קורנט

צוות בית חב”ד בגן יבנה בניהולו של שליח הרבי – הרב שניאור זלמן קורנט, דאגו במהלך ימי החנוכה להאיר את הישוב, בחנוכיות ענק בכיכרות ומקומות ציבוריים ברחבי הישוב, כשהדיירים הסמוכים יוצאים ומשתתפים בהדלקה מתוך שמחה גדולה לקול צפירות העידוד מהמכוניות החולפות במקום.

בנר הראשון, בכיכר הסמוכה לקניון פרנדלי, התכבד בהדלקה ראש המועצה מר דרור אהרון.

צוות מישיבת חב”ד בקרית גת, במקביל לצוות מישיבת חח"ל צפת תחת השליח בשכונות הצפוניות ביישוב הרב מענדי מנגמי, יצאו להדליק חנוכיות בחנויות בקניון ‘פרנדלי’, רשתות המזון ומרכזי החנויות ברחבי הישוב, כשבעלי החנויות זוכים בברכה, הדלקת הנר ופרסום הנס.

כמיטב המסורת, נערכו ביקורי בית בבתי תושבים, משפחות שכול ונפגעי הטרור, יחד עם המון שמחה וחלוקת סופגניות. כמו כן, הדלקות מרכזיות יחד עם שמחת החג נערכו בבסיסי צה”ל הסמוכים לגן יבנה.

ביום שלישי, נר שלישי של חנוכה, בקניון ‘פרנדלי’ הגדול בגן יבנה, נערכה מסיבת חנוכה יפה, מושקעת, שמחה ומאירה בה השתתפו מאות מתושבי גן יבנה שזכו להדליק נר חנוכה עם הרב מענדי מנגמי, ונהנו מהפעלה מיוחדת של “על הגובה הפעלות וסדנאות” בהנחיית רבקה קדוש.

ילדי בית הספר בשכונות הצפוניות בישוב קיבלו מצוות בית חב”ד בשכונה, ערכה מיוחדת של הדלקת נרות אותה לקחו אליהם לבית להדליק יחד עם המשפחה.

בנוסף, במהלך חג החנוכה, בית חב”ד בשכונות הצפוניות בישוב, ערך שיירת אור מיוחדת כשבראש רכב עם מסכי לדים מפואר של חברת מולטי-לד, ולאחר מכן נערכה הדלקה מרכזית בכיכר על יד קניון פרנדלי, בליווי מוזיקה ושמחה גדולה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.