צביקה קעניג | יום א' טבת ה׳תשפ״ג 25.12.2022

‘נמשיך להפיץ אור’: הסיפור המרגש מאחורי ההדלקה במסעדה

זוג נטש את מסעדת 'נאו סושי בר' בגבעתיים ללא תשלום, לאחר שחב"דניקים הגיעו להדליק חנוכיה • כעת בעלי המסעדה חושפים מה עומד מאחורי המסורת של ההדלקה: אבי היה איש של חסד, נתינה ואהבת הזולת. כחלק מהנצחתו אנו מזמינים את בית חב״ד להדליק נרות בחנוכה לעילוי נשמתו
‘נמשיך להפיץ אור’: הסיפור המרגש מאחורי ההדלקה במסעדה
אבי ז״ל בחנוכה לפני שנתיים

פעילים מבית חב”ד בגבעתיים הגיעו ביום שלישי שעבר אל מסעדת ‘נאו סושי בר’, הפועלת בעיר – והדליקו נרות עם בעלי המסעדה. לפי דיווח באתר ‘מה הלוז – גבעתיים’, חלק מהסועדים במקום התרעמו על האירוע, וחלקם אף עזבו את המסעדה –  מבלי לשלם.

אחד הנוכחים סיפר: “הם פשוט יצאו משם תוך כדי שהם מאשימים את בעלי המקום ב’כפייה דתית’, ואפילו לא שילמו את החשבון שלהם”. הכתבה גררה לא מעט תגובות, ברובן זועמות על התנהגות הסועדים.

הבוקר (ראשון) הגיבו בעלי המסעדה בדף הפייסבוק שלה – על התקרית.

וכך כתבו:

“בעקבות כל הפרסומים השונים ופניות מתוכניות טלוויזיה כאלו ואחרות, בחרנו לספר את הסיפור פה בעמוד שלנו, מבלי ליצור פרובקציות מיותרות.

לפני שנתיים טרגדיה נוראית נפלה על מסעדת נאו סושי בר. הבעלים האהוב אבי אילון נהרג בתאונת אופנוע והשאיר משפחה, חברים לקוחות ואנשים רבים המומים וכואבים.

אבי היה איש של חסד, נתינה ואהבת הזולת! כחלק מהנצחתו, זו שנה שניה שאנו מזמינים ומתכבדים בנוכחותם של בית חב״ד בראשות הרב בקרמן, על מנת להדליק נר אחד בחנוכה לעילוי נשמתו. הרב מגיע ומדבר בקצרה על פועלו של אבי, על האיש הטוב שהיה – ומדליקים ביחד נרות בשירה גדולה. פעולה שעורכת כ-10 דקות.

ביום שלישי האחרון ישבו זוג במסעדה, הזמינו אוכל ואכלו. כשהרב ואנשיו הגיעו, הם כבר היו בסיום הארוחה. הזוג טען שפעולת הדלקת הנרות בנוכחות הרב ואנשיו זו הדתה ואין להם רצון להשתתף בדבר הזה, ולכן החליטו לקום מהמקום ולא לשלם את חשבונם.

זכותם לא להתחבר! זכותם לקום וללכת! זכותם לא לחזור יותר! אבל חובתם לשלם על מה שהזמינו!

אנחנו יודעים ומשוכנעים שהזוג הנ״ל מיצג אך ורק את עצמו! ולא אף אחד אחר!!!

אנחנו נמשיך את דרכו של אבי במעשי חסד ואהבת האדם, ואנחנו נמשיך להפיץ אור בעולם!!! בברכת חג שמח לכולם!! מסעדת נאו סושי בר”.
 

צפו בהדלקה שעוררה סערה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.