מערכת COL | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״ג 22.12.2022

השליח במהומות, החסיד שניצל מפיגוע והרב ליפא קורצוויל ע"ה

אחר מיטתו של השליח האגדי בקריית מלאכי הרב ליפא קורצוויל ע"ה, סיפורו של החסיד שניצל השבוע מפיגוע טרור בשומרון בערב שבת, חגיגות החנוכה בעולם, ההכנות לחג הספרים והפעילות החב"דית בצל המהומות בפרו
השליח במהומות, החסיד שניצל מפיגוע והרב ליפא קורצוויל ע
תמונות: באדיבות המצלמים

הערב תוכנית מיוחדת של 'ליל שישי' ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, לחג החנוכה.

בפתח התוכנית נשוחח עם הרב שרון אוחיון, מהשלוחים באשקלון, שידבר על דמותו המיוחדת של הרב ליפא קורצוויל ע"ה שנפטר אמש והובא היום למנוחת עולמים בקריית מלאכי.


להאזנה לתכנית לחצו כאן >>>


"הוא היה עמוד האש לפני המחנה. כל מבצע של הרבי נגע לו והוא עורר רבים וטובים להירתם למבצעים הקדושים של הרבי", מספר הרב אוחיון.

בהמשך, נס החנוכה של הרב שמואל רייניץ, חסיד חב"ד מעמנואל שבסוף השבוע האחרון בעודו נוסע מאלון מורה לכיוון עמנואל, מחבל פותח לעבר מכוניתו באש חיה, כשבחסדי שמיים אף קליע לא פוגע בו. הרב רייניץ יגולל את השתלשלות האירועים ואת העדכונים שקיבל מהשב"כ על תפיסת המחבל אתמול.

עדיין באווירת חג החנוכה, כולנו מכירים את פרסומי הניסא הגדול בחנוכיה הגדולה בעולם שמודלקת שנים רבות בלב מנהטן בשדרה החמישית על ידי הרב שמואל בוטמן מנהל צעירי אגודת חב"ד בארה"ב. נשמע ממנו על ההתחלה של האירוע הזה ועל העידודים שקיבל מהרבי על כך. וכמובן, נתייחס גם לתוכניתו הפופולארית 'מוצ"ש חי' שמשודרת באתר למעלה מעשור.

בשבוע הבא, מיד לאחר חג החנוכה, נציין את חג הספרים-דידן נצח ה' טבת. נשמע כאן ממנהל ספריית אגודת חסידי חב"ד הרב שלום בער לוין, סקירה על משפט הספרים שהתנהל בימים ההם ועל הנהגתו של הרבי באותם ימים, ואיך זה מתקשר גם עם הזמן הזה ועם הרחבת ספריית הרבי שאוצרת בתוכה כיום למעלה מ-330,000 ספרים ורבבות תמונות היסטוריות.

לאחר מכן יהיה כאן הרב עופר קריפור השליח בקוסקו שבפרו, שיספר על המהומות במדינה ועל המטיילים הישראלים שחולצו ברגע האחרון, וגם על השגרה של הפרות הסדר על רקע פוליטי פנימי שהוא הורגל אליה משנות שליחותו במקום.

לסיום, השליח בקמבודיה, הרב בנציון בוטמן, יספר על נס מיוחד בעניין נסיעה לרבי ושנת הקהל עם כל בני משפחתו בחודש החגים, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו שיחתום את התוכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.