צבי סופר | יום כ"ו כסלו ה׳תשפ״ג 20.12.2022

נס חנוכה: חנוכת הבית לבית הספר המחודש באילת

במסגרת פרוייקט 'חיזוק מבנים' בפני רעידות אדמה: במעמד מפואר ורב רושם נחנכו מחדש בנייני בית הספר חב"ד הותיק באילת בניהולה של הגב' לאה אייזנבך לאחר ששופצו ונבנו מחדש בעלות של קרוב לעשרה מליון שקלים ע"י משרד החינוך והרשות המקומית
נס חנוכה: חנוכת הבית לבית הספר המחודש באילת

במעמד מפואר ורב רושם נחנכו מחדש בניני בית הספר חב"ד הותיק באילת לאחר ששופצו ונבנו מחדש בעלות של קרוב לעשרה מליון שקלים ע"י משרד החינוך והרשות המקומית.

במסגרת פרוייקט 'חיזוק מבנים' בפני רעידות אדמה נדרש בית הספר לעבור בניית יסודות מחדש וקירות תמך ובשל כך הוחלט לחדש ולבנות את כל המבנים מחדש מבית ומבחוץ כולל כל מערכות החשמל, מים, ניקוז ותקשורת.

כשבע מאות איש השתתפו בטקס המרומם בו נקבעה מזוזת הפתח הראשי ע"י מרא דאתרא דאילת הרב משה הדאיה, בנוכחות ראש העיר מר אלי לנקרי, סגניו וחברי מועצת העיר. 

בטקס הפתיחה נשמעו ברכות מפי הרבנים ואישי הציבור. ראש העיר אמר בדבריו כי הוא הפעיל את כל כובד משקלו כדי לזרז את השיפוץ והשדרוג הנרחב והכריז כי יעשה הכל כדי לתמוך בבית הספר ולגרום לפיתוחו ולשגשוגו. הוא סיפר למשתתפים כי יש לו פינה חמה למבנה בי"ס זה בו הוא למד בשנותיו הצעירות וקיבל בו את ערכי היהדות מתוך חויה והנאה.

הוא העלה על נס את פועלה המבורך של מנהלת בית הספר הרבנית לאה אייזנבך והצוות החינוכי אחריהם הוא עוקב זמן רב ורואה את התפתחות בית הספר שקנה לו מוניטין ובאים אליו מכל רחבי העיר.

בטקס נכחו כל המי ומי בעיר אילת. מלבד ראש העיר היו גם יו"ר המוע"ד ר' חיים עמר, רב השכונה הרב שמעון אייזנבך, הרב יאיר הדאיה, מנכ"ל חכא"א אבי כהן, גזבר העיר אסי בן חמו, מנכ"ל העיריה פיליפ אזרד, חברי מועצת העיר, מתן בארי, עו"ד סימה נמיר, סטס דינקין, חן בן אפרים, אייל עייש, מנהלת אגף החינוך מירי קופיטו, עוזרת ראש העיר, בטי סימלמיץ, סמנכ"ל מחוז דרום מר ניר שמואלי, מנהלי אגפים במחוז דרום אסנת זגורי, אורנה עסיס, יו"ר ועד ההורים אייל סורגט ועוד רבים ונכבדים.

לצד סרטון תדמית על הווי בית הספר הופיעו מקהלת ילדי בית הספר והציגו תכנית אמנותית ששיקפה את הפעילות החינוכית הנעשית בין כתלי בית הספר.

בדברי הברכה של אישי הציבור הם הצביעו על הכח המיוחד של חסידי חב"ד הפועלים בהשראתו של הרבי ומצליחים להקים מוסדות מיוחדים ויחודיים בכל מקום בעולם.

ראש העיר סיפר בדבריו כי כאשר עמד על הפרק ביצוע השיפוץ של בית הספר חסרו כמה מליוני שקלים להשלמת הפרוייקט  והיו מי שביקשו לעכב את העבודה "אך אני נתתי הוראה מיידית להעביר את הסכום החסר כי למען חב"ד אעשה את הכל!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.