מנדי ברגר | יום כ"ה כסלו ה׳תשפ״ג 19.12.2022

מול שריד בית המקדש הודלק הנר הראשון של חג החנוכה

אמש התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל המערבי בסימן "ושם תודה נזבח", במעמד: רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ח"כ מאי גולן, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב וקהל רחב
מול שריד בית המקדש הודלק הנר הראשון של חג החנוכה
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

אמש (ראשון) התקיימה הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל המערבי בסימן "ושם תודה נזבח", במעמד: רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ח"כ מאי גולן, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב וקהל רחב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זכות גדולה עבורי להדליק נר ראשון של חנוכה, כאן בכותל המערבי, שריד בית מקדשנו, במקום בו נעשה הנס, בירושלים,  בירת ישראל החופשית והעצמאית ולברך - בשמחה גדולה ובלב שלם: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה". חג החנוכה הוא חג של אור, חג של ניסים, חג של גבורה. אלא שהגבורה של חנוכה איננה רק גבורה של חיילים, גבורה פיזית. גבורת החשמונאים, היא גבורה של חובשי בית המדרש, שהחליטו להילחם עבור הזכות לחיות בדרך ולהחזיר את עטרת מלכות ישראל ליושנה."

*

מעמד הדלקת נרות יתקיים בכל ערב מימי החנוכה בשעה 16:30 ברחבת הכותל וישודר בשידור חי באתר הכותל. (למעט- שישי כ"ט בכסלו בשעה 15.30 ומוצאי שבת ל' בכסלו בשעה 19.30)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.