מנחם קרביצקי | יום כ"ד כסלו ה׳תשפ״ג 18.12.2022

להקשיב לנרות עם אורות - המלצות לחג מאיר

חנוכה. הזדמנות נהדרת לזמן משפחתי סביב החנוכיה, לאחר הדלקת הנרות מידי ערב. רגעים קסומים של זמן איכות. אורות מגישים לכם המלצות שיאירו את החג
להקשיב לנרות עם אורות - המלצות לחג מאיר

הרבי מביא ב'היום יום': "אצל רבותינו נשיאינו אדמו"ר הזקן, אדמו"ר האמצעי ואדמו"ר ה'צמח צדק' נהוג היה לערוך באחד מלילות חנוכה התוועדות עם בני הבית, שהיתה נקראת "לאטקעס אווענט" (ערב לביבות). בין הסיפורים שהיו מספרים בסעודה זו, היו סיפורים אשר בכל חנוכה היו משוחחים אודותם, אף שכבר סיפרו אותם בשנה העברה".

אנחנו בהוצאת "אורות" שמחים להגיש כמה המלצות לספרים ייחודיים לקריאה של כל המשפחה ביחד מול נרות החנוכה.

ינקותניא - ספר ראשון בסדרה ייחודית של ספרונים מעובדים ומותאמים לעולם המושגים ולרמת ההבנה של הגיל הרך, המבוססים על ספר התניא, ערוכים בשפה קלה ונעימה ובליווי איורים מרהיבים. הסדרה היא דרך נהדרת לחבר ולקשר את הילדים המתוקים אל יסודות תורת החסידות ודרכי עבודת ה' על פי החסידות.

תמים שכזה - חיים של נער מתבגר הם אף פעם לא סיפור פשוט , ואצל ישראליק יצחקבוים – במיוחד. בכרך הראשון בסדרה הוא נכנס לישיבה, הופך לתמים מן המניין ועליו להסתגל לחיים בפנימייה עם בחורים שהוא לא מכיר ולא תמיד מסתדר איתם, לסדרים שצריך למצוא בהם את החברותא המתאימה ועוד. בכרכים הבאים נתלווה אליו לשלל חוויות נוספות בחייו המעניינים. תמים שכזה נכתב כיומן אישי ומאפשר לקורא ללוות את הגיבור בתחנות שונות במסע חייו, בלי להשאיר אותו רגע אחד לבד. מפתיע, מרתק, מעניק מבט מקורי על מושגים מוכרים יותר ומוכרים פחות, ובעיקר משעשע ומעלה חיוך.

לב אחד - סיפורים מרתקים על רבותינו נשיאינו המבטאים את אהבת ישראל הגדולה שלהם לכל יהודי. צבעוני, מנוקד ומאויר.

גבורה יהודית - ארבעה סיפורים של גבורה יהודית ומסירות נפש על קדשי ישראל שהתרחשו בתקופות שונות ובארצות שונות. כולם יחד מסופרים בצורה מרתקת ומחנכת ומוגשים במארז אחד מהודר. 

בסדרה נפגוש משפחה יהודית מתקופת אנוסי ספרד, נקרא על ר' לייזר ננס שעשה עשרים שנה בבתי סוהר ובמחנות עבודה בערבות סיביר, נצא למסע בעקבות חייו של ר' זושא וילימובסקי לפני השואה ובמהלכה, וניפגש עם החסיד הנדיב ר' שלום מרדכי רובשקין שניהל מפעל גדול לבשר בכשרות מהודרת, נפל קרבן להלשנה ושוחרר בניסים.

קומיקס הרבי מספר - מבחר סיפורים שסיפר הרבי בהתוועדויות הקודש מעובדים ומאויירים לקומיקס מיוחד ומלא חן. שעה של חוויה חסידות-חינוכית לכל המשפחה.

אהבתם את הספרים הללו? מוזמנים לבקר באתר של "אורות" ולגלות ספרים נוספים המתאימים לכל גיל במשפחה החסידית

זאת גם ההזדמנות להדריך את הילדים לנצל את דמי החנוכה שלהם ולחנכם לרכוש בכסף זה ספרים חסידיים חינוכיים. 

חנוכה שמח!


מוזמנים להתרשם מהספרים לכניסה לאתר לחצו כאן >>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.